home  |  mx bazar  |  fotoreporty  |  archiv METEORIT CUP
aktuality  |   z domova  |   ze světa  |  

po | 21.1.19

Tisková informace z 1. závodu MČR v motoskijöringu v Kláštěrci nad Ohří!

po | 21.1.19

Justin Barcia si z A2 odvezl nepříjemné zranění!

pa | 18.1.19

Pozvánka na první závod MČR v motoskijöringu!

ut | 15.1.19

Blíží se start italského mistrovství!

po | 14.1.19

Jeffrey Herlings získal titul rytíře po zisku významného holandského ocenění!

po | 14.1.19

Joey Savatgy si z Glendale odvezl otřes mozku!

ne | 13.1.19

R2 AMA SX 2019: Druhé kolo seriálu vyhrál po restartu Blake Bagget!
Ve třídě 250SX West si nenechal vítězství upláchnout Cianciarulo!

ne | 13.1.19

Malcolm Stewart si zlomil v Glendale stehenní kost!

po | 7.1.19

Anderson a Wilson - Největší překvapení A1?

ne | 6.1.19

R1 AMA SX 2019: Úvodní závod nové sezóny vymetl Barcia!
Ve třídě 250SX West překvapivě diktoval Colt Nichols!

so | 5.1.19

A1 - Kdo jede a kdo se bude jenom dívat?

so | 5.1.19

Hitachi KTM s novým sponzorem představil line-up pro rok 2019!

pa | 4.1.19

Stefan Everts byl propuštěn z jednotky intenzivní péče!

ct | 3.1.19

Zach Osborne míří na lavičku zraněných!

st | 2.1.19

Provizorní entry listy pro Anaheim 1!

po | 31.12.18

DAKAR 2019: Náročná cesta Macíka, Brabce a Tomáška do Cusca

po | 31.12.18

Chase Sexton zraněný, McAdoo zpátky u GEICO Honda!

po | 31.12.18

Stefan Everts započal s rehabilitací!

po | 31.12.18

KTM podepsala víceletou smlouvu s Liamem Evertsem!

po | 31.12.18

Benny Bloss je ze hry po celou supercrossovou sezónu!

ct | 20.12.18

Startovní listiny pro úvodní kolo Monster Energy Supercrossu v A1!

st | 19.12.18

Jeremy Martin podepsal dvouleté prodloužení smlouvy s GEICO Honda!
Přesto promešká celou sezónu 2019!

ut | 18.12.18

Reed pojede na tovární Suzuki!

ut | 18.12.18

Tým H.E.P. Motorsports Suzuki přidal na soupisku Chisholma!

ut | 18.12.18

Stefan Everts už není v kritickém stavu!

ne | 16.12.18

Jak je na tom Malcolm Stewart po pádu v Turíně?

ne | 16.12.18

Christian Craig utrpěl frakturu palce!

ne | 16.12.18

Justin Brayton vyhrál supercross v Turíně!

pa | 14.12.18

Lineup týmu JGR/Yoshimura Suzuki ve třídě 250!

st | 12.12.18

Změna data úvodního kola světového šampionátu!

st | 12.12.18

Monster Energy Supercross se blíží. Co týmové sestavy?

ne | 9.12.18

NOVINKA: INTAKE BREATHING-AC Performance System

so | 8.12.18

Stefan Everts onemocněl malárií!

pa | 7.12.18

Rocky Mountain ATV-MC WPS KTM postaví dva jezdce ve třídě 450!

st | 5.12.18

Meteorit Cup - Registrace startovních čísel 2019!
Pro jistotu ještě jednou!

st | 5.12.18

Argentina uvítá v příštím roce úvodní kolo světového šampionátu!

ne | 2.12.18

Justin Brayton získal titul krále Ženevy!

ne | 2.12.18

Vselovod Brylyakov pojede za tým JWR Yamaha Racing!

ne | 2.12.18

Tyler Bowers korunován králem Chemnitzu!

st | 28.11.18

Aaron Plessinger nakonec do Švýcarska nepojede!

ut | 27.11.18

JWR Yamaha podepsal smlouvu s Kevinem Strijbosem!

po | 26.11.18

Weston Peick má za sebou druhou operaci obličeje!

ne | 25.11.18

Chad Reed vymetl S-X OPEN v Aucklandu!

pa | 23.11.18

Supercross v Chemnitzu klepe na dveře!

pa | 23.11.18

Craig a Hansen potvrdili účast na SX OPEN v Aucklandu!

ct | 22.11.18

Torino Supercross – Entry list!

ut | 20.11.18

Josh Grant vymetl supercross v Barceloně!

po | 19.11.18

Jason Anderson byl korunován králem Paříže!

po | 19.11.18

Weston Peick se vážně zranil v Paříži!
UPDATE 20.11.2018! Přidán další UPDATE! Aneb náklady se navyšují...

ne | 18.11.18

Jeffrey Herlings pojede v Hawkstone!

ne | 18.11.18

Jason Anderson ovládl sobotní noc v Paříži!

so | 17.11.18

Max Nagl se vrací do týmu Sarholtz KTM!

so | 17.11.18

Tým Red Bull KTM přidal pro rok 2019 na soupisku dalšího jezdce třídy MX2!

so | 17.11.18

Tristan Charboneau rovněž odchází ze světa profesionálních závodů!

ct | 15.11.18

Dillan Epstein oznámil svůj odchod z profesionálního závodění!

ct | 15.11.18

Marvin Musquin se kvůli poranění kolene nezúčastní supercrossu v Paříži!
Ve hře se na poslední chvíli ocitli Peick a Hill!

st | 14.11.18

Startovní listina supercrossu v Barceloně!

ut | 13.11.18

Luke Renzland končí s týmem Traders Racing!

ut | 13.11.18

V Sydney diktoval Jason Anderson!
+Highlights třídy SX1!

pa | 9.11.18

Tim Gajser má za sebou úspěšnou operaci!

st | 7.11.18

Shaun Simpson – Tým RFX KTM

st | 7.11.18

Husky USA – Jak vypadá týmová sestava?

so | 3.11.18

Tým CycleTrader/Rock River Yamaha zveřejnil svůj line-up pro rok 2019!

pa | 2.11.18

Rockstar Energy Husqvarna bude mít na soupisce Armina Jasikonise!

pa | 2.11.18

Tým Revo Husqvarna klofnul Alvina Ostlunda!

pa | 2.11.18

Jed Beaton je další přeběhlík mířící k Husqvarně!

ct | 1.11.18

Geneva Supercross – Startovní listiny!

ct | 1.11.18

Paris Supercross – Startovní listiny!

ct | 1.11.18

Max Anstie míří do týmu Standing Construct KTM!

st | 31.10.18

Kompletní seznam evropských předsezónních závodů 2019!

st | 31.10.18

Data předsezónního Mezinárodního mistrovství Itálie!

ut | 30.10.18

Stuttgart Supercross – Start List!

ut | 30.10.18

Lacapelle International 2019 má stanoveno datum!

ct | 25.10.18

Pauls Jonass podepsal smlouvu s týmem Rockstar Energy Husqvarna!

st | 24.10.18

Animované mapy seriálu Monster Energy Supercrossu 2019!

st | 24.10.18

Změna data konání mezinárodního závodu Hawkstone International!

st | 24.10.18

Zveřejněna data a místa konání závodů formátu Triple Crown a East/West Showdown!

ut | 23.10.18

Jeremy Seewer míří na víkend do Japonska!

ut | 23.10.18

Tým KTM Marchetti zveřejnil lineup pro rok 2019!

po | 22.10.18

Shane McElrath ovládl Red Bull Straight Rhythm 2018

pa | 19.10.18

Valčianska dolina ožila freestylom!

pa | 19.10.18

Kalendář světového šampionátu 2019!

st | 17.10.18

XX. ročník Memoriálu Libora Podmola se jede již 27. 10. 2018!

po | 15.10.18

MEC 2018: Tomac si připsal na konto milion dolarů!

pa | 12.10.18

Kalendář mimosezónních závodů 2018!
Aneb co nás ještě čeká do konce roku?

ct | 11.10.18

Entry List třídy CUP letošního Monster Energy Cupu!

st | 10.10.18

Majstrami Slovenska 2018 sú: Sukup, Smola, Posluch, Venhoda, Zvörös a Pipich

ut | 9.10.18

Motokros národů 2018: RedBud
Francie vítězí popáté v řadě!

ut | 9.10.18

Motokros národů se v roce 2020 odehraje v Ernée!

pa | 5.10.18

Meteorit Cup 2018 je zdárně za námi!

pa | 5.10.18

Osborne a Wilson se po zranění vrací na motorku!

pa | 5.10.18

Kaven Benoit odchází ze světa profesionálního motokrosu!

ct | 4.10.18

Monster Energy FIM Motokros národů může začít!
Proberme si favority...

ct | 4.10.18

Macík s Brabcem na startu Rallye du Maroc

st | 3.10.18

Report z MMČR Junior v motokrosu, Krásná Lípa, 29. 9. 2018

st | 3.10.18

Aktuální fotografie z RedBud! MXoN těš se!

ut | 2.10.18

Tisková zpráva ze Strmému vrchu v Chýnově

ut | 2.10.18

Pozvánka na poslední kolo seriálu MX OPEN v Šenkvicích!

ut | 2.10.18

Komentáře jezdců po poslední Grand Prix sezóny v Imole!

ut | 2.10.18

KONEČNĚ OFICIÁLNÍ – Webb míří do týmu Red Bull KTM!




Eli Tomac - Půl hodiny o naději




Eli Tomac v profesionálním motokrosu zázračně debutoval coby sedmnáctiletý vítěz na závodě v Hangtownu v roce 2010. Od té doby se drží na vrcholu. Soustředění, schopnosti a rychlost řadí ridera týmu Monster Energy Kawasaki po bok Rickyho Carmichaela, Jamese Stewarta, Ryana Villopota a Ryana Dungeyho.

Jeho jméno je známé v rámci celosvětové MX a SX scény. Reprezentoval USA na prestižní události Motocross of Nations a účastnil se i některých evropských supercrossových závodů. V první polovině roku 2017 se s Ryanem Dungeyem utkal v napínavé bitvě, která po 17 kolech vyvrcholila v Las Vegas. Navzdory devíti výhrám mu titul unikl o několik bodů. Nemusí ovšem věšet hlavu - Dungey odešel do závodnického důchodu a Tomac se automaticky stal nejžhavějším kandidátem na dědice trůnu.

Rozmlouváme v kamionu týmu Kawasaki, zaparkovaného před Sam Boyd Stadium během Monster Energy Cupu v Las Vegas. Pět měsíců po prohře s Dungeyem je Eli samý úsměv. V Tomacovi se mísí smysl pro humor, nesmělost a občasná vážnost - typický mix pro úspěšné atlety, kteří se ocitnou ve světle reflektorů.

Ptal jsem se, jestli toho rána přemýšlel o tom, že večer může být o milion dolarů bohatší, odpovědí mi bylo špatně potlačené uchechtnutí.

Večerní bitva o “Monster Milion“ s Marvinem Musquinem nakonec skončila předčasně. Tomacovu účast ukončila těžká havárie v prvním závodě. Nadšená atmosféra ze sobotního dopoledne v Kawasaki trucku byla tatam. Nešťastný incident všem zúčastněným připomněl realitu sportu; každá naděje může nenadále skončit. Z vítěze MEC 2016 se jedním smýknutím zadního kola stal “pouhý přihlížející“.

Sedmiciferné částky však pro šampiona a jednoho z nejlepších racerů v USA nejsou žádnou novinkou. „Monster Million“ byl prostě jednou z cen, která mu unikla. „Je to velké lákadlo, které tvoří všechen ten humbuk okolo,“ říká o vegaském závodním spektaklu. „Dostane vás pod tlak a supercrossu přinese skvělou publicitu. Účastnil jsem se už po šesté nebo po sedmé a vždycky jsem se skvěle bavil.“

Eli je před večerním závodem upovídaný. Začínám mít pocit, že není příliš zběhlý v dlouhých a často osobních rozhovorech (PR manažer jednoho z AMA týmů říká, že mezi je mezi závodníky poptávka hlavně po video obsahu). Často uhýbá očima a přemýšlí o tom, co chce vlastně sdělit. Když se začneme bavit o jeho lásce k lukostřelbě, odkrývá se přede mnou obraz komplexního jedince.



Přenesme se na první AMA Pro National 2010 a tvůj pozoruhodný profesionální debut. Představil by sis tenkrát, že tvůj život a kariéra budou vypadat tak jako dnes?
Snažím se vrátit zpět. Je trochu zvláštní o tom přemýšlet, protože jsem jako dítě nevěřil, že budu jednička ve 450ccm. Tajně doufáte, ale je to tak daleko, že to zní příliš šíleně. Měl jsem štěstí, ale také jsem tomu věnoval hodně práce a času. Nevím co jiného říct, než že jsem vděčný. Je mi skoro 25 let a cítím, že jsem zatím prožil skvělou kariéru a podíval se na spoustu úžasných míst. Snad to ještě nějakou dobu vydrží.

Určitě přišly momenty, kdy jsi nebyl úplně nadšený. Rychlost, s jakou se věci odehrávají, činí tento sport specifickým.
Jako dítě musíte položit určité oběti. Nejdete na vysokou a nechodíte na večírky. Neděláte normální věci, respektive věci, které společnost nazývá normálními. Ta oběť se vyplatí později, když jste jedním z těch nejlepších borců. Cestujete po světě a zažíváte skvělé věci. Za nic bych to nevyměnil. Závodní kalendář je super náročný a jezdci i týmy jsou pomalu tlačeni na hranici svých možností. My už jsme té hranice dosáhli, jezdíme na 30 akcí ročně. Nejtěžší je psychika - jak se vyrovnáte se s různými nadějemi. Ale prostě je to součást života těch nejlepších závodníků.

Nechci tě vykreslovat jako nespokojeného s tím, co máš, ale kdyby ti v osmnácti někdo řekl: „bude to ještě o dost těžší“, byl bys schopný se podívat zpět a říct: „musím udělat těžká rozhodnutí...?“
Jak bych to vysvětlil. Nikdy jsem nechtěl odejít z tréninku a hrát třeba golf. Byla doba, kdy jsem tenhle životní styl neměl rád, ale láska k tomu všemu mě nutila jít dál. Jsou dny, kdy se mi nechce jezdit, ale je jich méně než těch, kdy jezdit chci.

Je nutné být stále naladěný na úspěch a zlepšování se? Je to něco, co musí mít každý sportovec?
Tady je rozdíl oproti jiným sportům. Jste pod tímhle tlakem už od mladých let. Proto je to náročné, ale ti nejlepší chlapi jsou ochotní tu oběť učinit a na tom nakonec záleží.

Jak se během let změnil tvůj vztah s tátou? Vedl mladého syna a teď radí šampionovi. Jaké to je?
Táta se stále věnuje závodní stránce věci. Před rokem jsem se odstěhoval z rodinného ranče v Coloradu, potřeboval jsem trochu odstup. U našich ale trávím většinu dní v týdnu. Táta se mnou jezdí na každý závod, píše mi tréninkové plány a stále je můj agent. Je tu vlastně pro všechno. I máma jezdí na hodně akcí; jsem rád, že celá rodina drží pospolu. Je to super věc, protože se vztahy v rodině většinou rozpadají v okamžiku, kdy se děcka stávají profíky. My držíme stále spolu.

Pracuješ i s jinými trenéry a kouči. Jaký je jeho styl práce a změnil se, když jsi začal být hodně dobrý?
Je tichý, nikdy na mě nekřičí. Pokud se flákám, tak mi to řekne, ale není typ člověka, který by na vás křičel a celou dobu vás hlídal. Není vůbec panovačný, a to je podle mě důvod, proč jsme spolu tak dlouho vydrželi.

To máš štěstí, existuje hodně odstrašujících případů...
Přesně!

Určitě to vždycky nebylo jednoduché. Není lehké pochopit ten pocit, když vedeš v hlavním supercrossovém závodě před zraky 50 000 diváků...
Táta je skvělý z té praktické strany. Podívá se a vidí, v jaké lajně bych měl jet a já to udělám. Existuje mezi námi tahle důvěra. Panovačnost je podle mě ta věc, která porušuje hranici mezi rodiči a dětmi. Jednou to přeženete a celý vztah se rozpadne. S tátou máme podobnou povahu, jsme klidní a nehněváme se. Nemachrujeme, mluví za nás výkony.



Jak do toho zapadá tvoje máma? Vnáší mateřskou péči a laskavost?
Máma je laskavá, závodění miluje. Na závodech nás nechává na pokoji, ale občas se zapojí a něco řekne. Od samého začátku ví, kam až může zajít. Jak jsem říkal; je skvělé že motokros tmelí rodinu už od samého počátku.

Určitě byly momenty, kdy jsi rodiče potřeboval jako přestup do Kawasaki, bouračka na Thunder Valley v roce 2015 a shon okolo Motocross of Nations.

V takových chvílích opravdu potřebujete rodinu. Když se musí udělat důležité rozhodnutí, všichni se sejdeme. Navzájem si věříme a pracujeme jako tým. Ať je to zranění, nebo špatný závod, vždycky tu jsou pro mě. Když odjedu špatný závod, táta mi vynadá, ale nepřehání to. Máma také pozná, když jezdím špatně. Když ale potřebuji jejich podporu, můžu se na ně spolehnout.

Jsi na sebe tvrdý? Supercross je v roce 2017 stresující záležitostí. Můžu jen hádat jaké to je, když víš, že musíš vyhrát, protože nutně potřebuješ body...
Ano, jsem. Vzpomenu si na špatný závod a táhne se to se mnou ještě další týden. Musím být chytrý a nenechat se tím hněvem dlouho spalovat, protože mě to vyčerpává. Pořád mi to ale běží někde na pozadí a dává mi to motivaci k tréninku. Pokud musím, přitlačím sám na sebe.

Několik závodů se ti fakt povedlo. USGP 2016 v Glen Helen byl špičkový výkon. Jaké to je? Jsi do toho ponořený?
Tyhle závody jeden na jednoho, kdy toho druhého porazíte o dvacet sekund, jsou přesně o tom ponoření se. Doslova jedete, aniž byste o čemkoliv přemýšleli, existuje jen spojení tratě a motorky. Nejste v křeči, nic vás nebolí, lehce se vám dýchá. Ten pocit byste chtěli mít pokaždé, ale často se to neděje. Když se to podaří, je to paráda.

Jak často se to stává?
Kéž by to bylo co nejčastěji, haha! Pokaždé jsou jiné podmínky, jiný terén, a proto se ta perfektní připravenost, kdy všechno funguje, těžko hledá. Musíte být univerzální jezdec, ne specialista na tvrdý povrch, nebo bahno. Musíte být schopen se přizpůsobit, a to je na tom to těžké.

Je to o soustředění? Je to něco, na čem potřebuješ pracovat?
Také to vyžaduje přípravu. V průběhu sezóny si už nemůžete vyčítat, že jste něco zanedbali. Na trati musím mít čistou hlavu a ne věci typu „měl jsem udělat víc“ nebo „tohle jsem měl změnit“. Když máte tohle vyřešené, pak se můžete soustředit a plně se ponořit.

Zmínil jsi, že máš vlastní dům. Byl to velký posun?
Celkem ano, když přijdou složenky a vy je musíte platit a celé to „bydlení“ vůbec. Dům už byl hotový, jen jsem se nastěhoval. Prospělo to vztahům v naší rodině a je to součást dospívání. Je skvělé, že mi motokros a supercross dal možnost koupit si dům v takto mladém věku. Máme společnou domácnost s přítelkyní a našim psem.

Kawasaki sídlí v Kalifornii, takže tam asi nejsi moc často.
Někdy jsem tam přes týden, ale snažím se být alespoň pár dní doma. Jakmile se naskytne sebemenší „pauza“, tak jedu domů! Spousta lidí rádo cestuje, ale my radši zůstaneme doma na gauči. Tam, kde vyrůstáte, se vždycky cítíte jako doma. Baví mě být doma, jsem prostě kluk z Colorada.



Co dělá Eli Tomac ve volném čase? Jsi v kině, nebo děláš BBQ?
Najdete mě někde v divočině, jak rybařím, chodím na výlety, nebo cvičím lukostřelbu.

Tvá lovecká vášeň vyvolala velký poprask. Štve tě to?
Lovci mají špatnou reputaci, ale dá se to dělat správně. Podle mě je to součást přírody.

Lidé loví tisíce let...
Přesně. Ten, kdo loví kvůli trofejím a správně nevyužije celé zvíře, si špatnou reputaci zaslouží. Když krmíte sebe a svou rodinu, tak to dělám já. Když zaplním mrazák, máme na 9 měsíců co jíst. Rádi chodíme do lesa s našimi luky.

Možná je to klišé, ale většina riderů hledá sport, který bude protikladem všeho toho hluku a adrenalinu. Lukostřelba musí být velmi tichá, pro trpělivé lovce - přesný opak supercrossu!
Přesně! Přesný opak, většinu času jsem úplně sám.

Žádný společník?
Jak kdy, ale jako jedinec jste tišší a nevydáváte tolik pachů. Snažíte se být čistý a nesmrdět, haha! O lovu bych mohl mluvit pořád. Vrací vás to k počátku, je to úplně něco jiného.

A co psychika? Je možné se chvíli nudit, nebo musíš dávat pozor?
Musím se soustředit. Do určité míry se mohu stát i kořistí. Tam kde bydlíme, žijí medvědi i pumy, takže když člověk vyráží na lov v 5:30 ráno, kdy je ještě tma, tak musí být opatrný. Zažil jsem pár těsných momentů. Když máte rádi přírodu, je to hra na přežití a já si ji fakt užívám.

Existují stovky a tisíce lidí, kteří by s tebou chtěli trávit čas, nebo získat tvůj podpis a ty sedíš v lese a společnost ti dělá medvěd.
Hahaha! To je na tom to skvělé. Je to hodně odlišné a myslím, že je to zdravé a motivuje mě to vrátit se zpět do závodního prostředí.

Jsi dobrý lovec?
Většinou jsem schopný zaplnit lednici.

Špatný den v lese nebo na rybách může být také frustrující.
Určitě, a ještě k tomu potřebujete velkou trpělivost. Je to hlavně o tom vypadnout ven, matka příroda je super! Vzdálit se od telefonu a toho šíleného tempa. Až přestanu závodit, stanu se lesním mužem. Je potřeba být zaneprázdněný, ale stejně mám raději přírodu.

Existuje něco, v čem se potřebuješ zdokonalit? Po přechodu do 450 byly tvé výkony jako na horské dráze a důležité body nakonec chyběly.
Psychika a očekávání do budoucna jsou ty nejtěžší věci. Vyhrávat, a pak muset spolknout věci jako letošní supercross je náročné. Vyhráli jsme devět závodů a stejně přišli o titul s Dungeyem, který vyhrál tři. Bylo to těžké, ale je to vzpruha do příštího roku, kdy bude velká šance. Každý rok se zlepšujeme a v žádné sezóně zatím nepřišlo zhoršení.



Co si myslíš o Dungeyho odchodu do důchodu?
Myslím, že odešel hlavně kvůli psychice. Vždyť mu není ani třicet! Podle mě se to dá zvládnout do třiceti, ale rozdrtí vás to mentálně.

Dovedeš si představit, že skončíš v 27/27 letech?
Normálně se v tomhle věku do důchodu nechodí. V motokrosu a supercrossu máme to štěstí, že můžeme, tečka. Pokud jsme dost dobří. Každopádně je to zasloužené, protože si ten život vybere svou daň.

Část tvé osoby určitě miluje světla reflektorů, fanoušky a podobně. Dovedeš si představit, že to všechno ztratíš?
Pódium a všichni okolo mi budou chybět. Na druhou stranu nejsem člověk, který tím potřebuje krmit své ego.

Máš rád sporty, takže musí být dobrý pocit předvést dobrou show pro lidi na stadionu a před TV.
Jasně. (Usmívá se). Je to fajn. Mě ale víc naplňuje ta závodní stránka. Baví mě to soupeření s ostatními. Pravda je, že tu budeme jen do té chvíle, kdy budeme mít publikum. Jsme tu, protože je to šoubyznys. Je dobré si to občas připomenout.

Spousta kluků má v pokojíčku tvůj plakát, jaký je to pocit?
Moc o tom nepřemýšlím, ale chtěl bych jim být vzorem a dobrým příkladem. Chci být mezi lidmi oblíbený.

Načasování je důležité. Jak se cítíš teď a tady?
Myslím, že jsem v perfektní pozici pro zisk trofeje. Jsem zdravý, motorka je vyladěná - musím toho využít. Všechno může být pryč dřív, než mrknu.


Míša Hrabcová | Zdroj a foto:monsterenergy.com



GTSTORE.cz = specialista na motocross a mtb
Spousta zboží včetně street kolekce skladem na prodejně v Hotelu Hukvaldy 24

Nová otevírací doba prodejny:

PO ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-17:30
ÚT ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-15:30
ST ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-17:30
ČT ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-15:30
PÁ ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-15:30
SO .... 10:00-12:00

Mimo tuto dobu je možnost otevření prodejny kdykoli po předchozí telefonické dohodě (tel. +420 777 699 907) včetně soboty, neděle a státních svátků (pokud zrovna někde nebajkujeme.... :))





2875

Zobrazit / přidat komentáře (0)
Dnes je: 21. 1. 2019
Bannery:




Anketa:

TOPlist

Redakce:

Michaela Somerliková
Kontakt:
tel.: +420 737 365 709
michaela@gtmotocross.cz


Provozovatel:

Ivana Drlíková | GTSTORE.cz
Hotel Hukvaldy 24
73946 | okr. Frýdek-Místek
Czech Republic
IČ: 05966281
Kontakt:
Aleš Drlík
tel.: +420 777 699 907
info@gtmotocross.cz


Ceník inzerce:

KLIKNĚTE ZDE

Nápověda:

KLIKNĚTE ZDE

Partneři:













Bannery: