home  |  mx bazar  |  fotoreporty  |  fórum  |  archiv METEORIT CUP
aktuality  |   z domova  |   ze světa  |   kalendář závodů  |   odkazy   |  

pa | 19.1.18

Kevin Strijbos si zlomil při tréninku klíční kost!

pa | 19.1.18

Dakar 2018 - Macík stále nejlepším Čechem v poli kamionů

ct | 18.1.18

Justin Cooper má po pádu v Houstonu celou řadu zranění!

ct | 18.1.18

Dakar 2018 – Tým Big Shock Racing bojuje na všech frontách

st | 17.1.18

Dakar 2018 - Macík i Brabec si sáhli na dno svých sil

st | 17.1.18

Hawkstone Park – Aktualizovaný entry list třídy MX1!

ut | 16.1.18

MXGP Švédska byla zrušena!

ut | 16.1.18

Evgeny Bobryshev nakonec odjede celý světový šampionát!

ut | 16.1.18

Dakar 2018 - Etapa zrušena. Co přijde dál? Fiambalské peklo.

ut | 16.1.18

Eli Tomac by se rád vrátil v A2!

po | 15.1.18

Prodám Mercedes Sprinter

po | 15.1.18

Dakar 2018 - Macík třetí. Brabec v první čtyřicítce

ne | 14.1.18

Vyhlášení Meteorit Cupu 2017

ne | 14.1.18

R2 AMA SX 2018: V Houstonu zazářil Anderson!
Ve třídě 250SX West převzal červené tabulky Plessinger!

ne | 14.1.18

Marvin Musquin se zranil v Houstonu. Jak je na tom?

ne | 14.1.18

Dakar 2018 - Čtvrtý Macík vybojoval palandu. Brabec zabral

so | 13.1.18

Dakar 2018 - Den volna na Dakaru. Velké prádlo a výšková nemoc

pa | 12.1.18

Christian Craig si při tréninku pochroumal kotník!

pa | 12.1.18

Dakar 2018 - Macík útočí na beduína. Brabec maže ztrátu

ct | 11.1.18

Benoit Paturel a tým BOS KTM končí spolupráci???

ct | 11.1.18

Dakar 2018 - Macík drží skvělé čtvrté místo. Brabec postupuje pořadím.

ct | 11.1.18

Malcolm Stewart zaskočí u týmu JGR!

st | 10.1.18

Entry listy mezinárodního závodu v Hawkstone Parku!

st | 10.1.18

Dean Wilson zřejmě promešká závod v Houstonu!

st | 10.1.18

Dakar 2018 - Po pekelné čtvrté etapě Macík celkově čtvrtý

st | 10.1.18

Jason Anderson prodloužil smlouvu s Husqvarnou!

ut | 9.1.18

Zemřel spolumajitel týmu Bud Racing Kawasaki!

ut | 9.1.18

Dakar 2018 - Macík boduje, Brabec třicátý osmý bez pojistek

ut | 9.1.18

Jak je na tom Alex Martin po pádu v A1?

po | 8.1.18

Benny Bloss se zranil v A1!

po | 8.1.18

Dakar 2018 - Macík a Brabec postupují pořadím vpřed a řádí v písku

ne | 7.1.18

Eli Tomac si v A1 pohmoždil rameno!

ne | 7.1.18

Dean Wilson zítra navštíví lékaře po pádu v A1!

ne | 7.1.18

Dakar 2018 - Tým Big Shock Racing odjel první etapu s respektem!
Macík kufroval, Brabec se kochal

ne | 7.1.18

R1 AMA SX 2018: Úvodní závod v Anaheimu 1 ovládl Musquin!
Ve třídě 250SX West dominoval McElrath!

so | 6.1.18

Malcolm Stewart se nakonec v Anaheimu 1 neukáže!

so | 6.1.18

Villopoto byl jmenován ambasadorem Yamahy!

pa | 5.1.18

Dakar 2018 – Tým Big Shock zdolal přejímky!

pa | 5.1.18

Společnosti SKVI a Metal Mulisha podpoří šest jezdců!

ct | 4.1.18

Dakar 2018 - Zprávy od týmu Big Shock Racing

ct | 4.1.18

Kalendář Monster Energy Supercrossu 2018

ct | 4.1.18

Průvodce týmy třídy 250SX Monster Energy Supercrossu 2018

st | 3.1.18

Justin Bogle nestane za bránou v Anaheimu1!

st | 3.1.18

Průvodce týmy třídy 450SX Monster Energy Supercrossu 2018

st | 3.1.18

Změny ve formátu Monster Energy Supercrossu 2018

po | 1.1.18

Petrov doplní sestavu týmu Assomotor Honda!

po | 1.1.18

Arminas Jasikonis míří k Hondě!

po | 1.1.18

Strijbos oblékne dres týmu Standing Construct KTM!

so | 30.12.17

Předběžné entry listy závodu v Anaheimu 1

so | 30.12.17

Hansen a Bisceglia pojedou v novém týmu Suzuki!

pa | 29.12.17

Zpátky do Argentiny…

pa | 29.12.17

Krátce předsezónně s Westonem Peickem

ct | 28.12.17

Belgický motokros pomalu umírá!

ct | 28.12.17

Tomac by se rád zúčastnil MXoN 2018!

so | 23.12.17

Rozhovor s Antoniem Cairolim

pa | 22.12.17

Tým JMC Motorsports oznámil čtyřčlennou jezdeckou sestavu!

pa | 22.12.17

Jett Lawrence zamíří do týmu GEICO Honda!

pa | 22.12.17

Seznam oficiálně schválených týmů světového šampionátu 2018!

ct | 21.12.17

KRÁSNÉ VÁNOČNÍ SVÁTKY A VŠE NEJLEPŠÍ V ROCE 2018

ct | 21.12.17

RJ Hampshire zůstane s týmem GEICO Honda do roku 2020!

st | 20.12.17

Ken Roczen – Příprava na sezónu 2018

st | 20.12.17

Matt Moss získal čtyřletý zákaz závodění!

so | 16.12.17

Evropský motokrosový kalendář 2018

so | 16.12.17

Seewer a Yamaha! Konečně je to oficiální!

pa | 15.12.17

Eli Tomac - Půl hodiny o naději

pa | 15.12.17

Zaragoza a Yamaha!

pa | 15.12.17

Supercrossové a motokrosové kontrakty pro rok 2018!

pa | 15.12.17

Jeremy Martin odjede první tři kola supercrossu na 450!

ct | 14.12.17

Christophe Pourcel odchází ze světa profesionálního závodění!

ct | 14.12.17

Chad Reed dostal od lékaře zelenou!

ct | 14.12.17

Colt Nichols se zranil při tréninku!

st | 13.12.17

Antonio Cairoli míří za desátým titulem!

ut | 12.12.17

Tim Gajser setrvá v Evropě další dva roky!

po | 11.12.17

Tisková informace k nadcházejícímu seriálu MČR 2018 v motoskijöringu

po | 11.12.17

Blazusiak předvedl triumfální návrat k závodění!

so | 9.12.17

Průvodce jednotlivými týmy světového šampionátu 2018

pa | 8.12.17

MXGP se vrátí do italského Ottobiana!

pa | 8.12.17

Brian Bogers se zotavuje po dvou operacích pravé nohy!

pa | 8.12.17

Tým Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing předvedl svou sestavu!

ct | 7.12.17

Gannon Audette odchází ze světa profesionálního závodění!

ct | 7.12.17

Evgeny Bobryshev o svých plánech pro rok 2018!

ct | 7.12.17

V Monster Energy Supercrossu se představí nový tým H.E.P Motorsports Suzuki!

ct | 7.12.17

Dopis po sezoně 2017

st | 6.12.17

Alix a Rodriguez nově v týmu Rocky Mountain ATV/MC-WPS-KTM!

ut | 5.12.17

Taddy Blazusiak – Comeback

ut | 5.12.17

Gautier Paulin potvrdil svou účast v Hawkstone!

ut | 5.12.17

Benoit Paturel pojede v týmu Bos Suspension KTM!

ut | 5.12.17

Justin Starling konečně dosáhl na týmovou podporu!

po | 4.12.17

Nováček týmu Traders Racing se zranil při tréninku!

po | 4.12.17

Marvin Musquin se raduje z titulu Krále Ženevy!

po | 4.12.17

Kyle Chisholm pojede v nové sezóně na Yamaze!

po | 27.11.17

Lacapelle-Marival již připravuje předsezónní závod pro rok 2018!

po | 27.11.17

Dillan Epstein podepsal smlouvu s týmem Rockstar Energy/OTSFF/Yamaha!

po | 27.11.17

Todd Waters pojede v seriálu Lucas Oil!

so | 25.11.17

Benny Bloss se zranil při tréninku!

so | 25.11.17

Brian Bogers si při tréninku poranil nohu!

pa | 24.11.17

Hayden Mellross zůstane v týmu 51FIFTY!

st | 22.11.17

Antonio Cairoli míří na Monza Rally Show!

ut | 21.11.17

Marvin Musquin se stal králem Paříže!

ut | 21.11.17

Brett Melcalfe stráví příští sezónu v rodné Austrálii!

Eli Tomac - Půl hodiny o naději




Eli Tomac v profesionálním motokrosu zázračně debutoval coby sedmnáctiletý vítěz na závodě v Hangtownu v roce 2010. Od té doby se drží na vrcholu. Soustředění, schopnosti a rychlost řadí ridera týmu Monster Energy Kawasaki po bok Rickyho Carmichaela, Jamese Stewarta, Ryana Villopota a Ryana Dungeyho.

Jeho jméno je známé v rámci celosvětové MX a SX scény. Reprezentoval USA na prestižní události Motocross of Nations a účastnil se i některých evropských supercrossových závodů. V první polovině roku 2017 se s Ryanem Dungeyem utkal v napínavé bitvě, která po 17 kolech vyvrcholila v Las Vegas. Navzdory devíti výhrám mu titul unikl o několik bodů. Nemusí ovšem věšet hlavu - Dungey odešel do závodnického důchodu a Tomac se automaticky stal nejžhavějším kandidátem na dědice trůnu.

Rozmlouváme v kamionu týmu Kawasaki, zaparkovaného před Sam Boyd Stadium během Monster Energy Cupu v Las Vegas. Pět měsíců po prohře s Dungeyem je Eli samý úsměv. V Tomacovi se mísí smysl pro humor, nesmělost a občasná vážnost - typický mix pro úspěšné atlety, kteří se ocitnou ve světle reflektorů.

Ptal jsem se, jestli toho rána přemýšlel o tom, že večer může být o milion dolarů bohatší, odpovědí mi bylo špatně potlačené uchechtnutí.

Večerní bitva o “Monster Milion“ s Marvinem Musquinem nakonec skončila předčasně. Tomacovu účast ukončila těžká havárie v prvním závodě. Nadšená atmosféra ze sobotního dopoledne v Kawasaki trucku byla tatam. Nešťastný incident všem zúčastněným připomněl realitu sportu; každá naděje může nenadále skončit. Z vítěze MEC 2016 se jedním smýknutím zadního kola stal “pouhý přihlížející“.

Sedmiciferné částky však pro šampiona a jednoho z nejlepších racerů v USA nejsou žádnou novinkou. „Monster Million“ byl prostě jednou z cen, která mu unikla. „Je to velké lákadlo, které tvoří všechen ten humbuk okolo,“ říká o vegaském závodním spektaklu. „Dostane vás pod tlak a supercrossu přinese skvělou publicitu. Účastnil jsem se už po šesté nebo po sedmé a vždycky jsem se skvěle bavil.“

Eli je před večerním závodem upovídaný. Začínám mít pocit, že není příliš zběhlý v dlouhých a často osobních rozhovorech (PR manažer jednoho z AMA týmů říká, že mezi je mezi závodníky poptávka hlavně po video obsahu). Často uhýbá očima a přemýšlí o tom, co chce vlastně sdělit. Když se začneme bavit o jeho lásce k lukostřelbě, odkrývá se přede mnou obraz komplexního jedince.



Přenesme se na první AMA Pro National 2010 a tvůj pozoruhodný profesionální debut. Představil by sis tenkrát, že tvůj život a kariéra budou vypadat tak jako dnes?
Snažím se vrátit zpět. Je trochu zvláštní o tom přemýšlet, protože jsem jako dítě nevěřil, že budu jednička ve 450ccm. Tajně doufáte, ale je to tak daleko, že to zní příliš šíleně. Měl jsem štěstí, ale také jsem tomu věnoval hodně práce a času. Nevím co jiného říct, než že jsem vděčný. Je mi skoro 25 let a cítím, že jsem zatím prožil skvělou kariéru a podíval se na spoustu úžasných míst. Snad to ještě nějakou dobu vydrží.

Určitě přišly momenty, kdy jsi nebyl úplně nadšený. Rychlost, s jakou se věci odehrávají, činí tento sport specifickým.
Jako dítě musíte položit určité oběti. Nejdete na vysokou a nechodíte na večírky. Neděláte normální věci, respektive věci, které společnost nazývá normálními. Ta oběť se vyplatí později, když jste jedním z těch nejlepších borců. Cestujete po světě a zažíváte skvělé věci. Za nic bych to nevyměnil. Závodní kalendář je super náročný a jezdci i týmy jsou pomalu tlačeni na hranici svých možností. My už jsme té hranice dosáhli, jezdíme na 30 akcí ročně. Nejtěžší je psychika - jak se vyrovnáte se s různými nadějemi. Ale prostě je to součást života těch nejlepších závodníků.

Nechci tě vykreslovat jako nespokojeného s tím, co máš, ale kdyby ti v osmnácti někdo řekl: „bude to ještě o dost těžší“, byl bys schopný se podívat zpět a říct: „musím udělat těžká rozhodnutí...?“
Jak bych to vysvětlil. Nikdy jsem nechtěl odejít z tréninku a hrát třeba golf. Byla doba, kdy jsem tenhle životní styl neměl rád, ale láska k tomu všemu mě nutila jít dál. Jsou dny, kdy se mi nechce jezdit, ale je jich méně než těch, kdy jezdit chci.

Je nutné být stále naladěný na úspěch a zlepšování se? Je to něco, co musí mít každý sportovec?
Tady je rozdíl oproti jiným sportům. Jste pod tímhle tlakem už od mladých let. Proto je to náročné, ale ti nejlepší chlapi jsou ochotní tu oběť učinit a na tom nakonec záleží.

Jak se během let změnil tvůj vztah s tátou? Vedl mladého syna a teď radí šampionovi. Jaké to je?
Táta se stále věnuje závodní stránce věci. Před rokem jsem se odstěhoval z rodinného ranče v Coloradu, potřeboval jsem trochu odstup. U našich ale trávím většinu dní v týdnu. Táta se mnou jezdí na každý závod, píše mi tréninkové plány a stále je můj agent. Je tu vlastně pro všechno. I máma jezdí na hodně akcí; jsem rád, že celá rodina drží pospolu. Je to super věc, protože se vztahy v rodině většinou rozpadají v okamžiku, kdy se děcka stávají profíky. My držíme stále spolu.

Pracuješ i s jinými trenéry a kouči. Jaký je jeho styl práce a změnil se, když jsi začal být hodně dobrý?
Je tichý, nikdy na mě nekřičí. Pokud se flákám, tak mi to řekne, ale není typ člověka, který by na vás křičel a celou dobu vás hlídal. Není vůbec panovačný, a to je podle mě důvod, proč jsme spolu tak dlouho vydrželi.

To máš štěstí, existuje hodně odstrašujících případů...
Přesně!

Určitě to vždycky nebylo jednoduché. Není lehké pochopit ten pocit, když vedeš v hlavním supercrossovém závodě před zraky 50 000 diváků...
Táta je skvělý z té praktické strany. Podívá se a vidí, v jaké lajně bych měl jet a já to udělám. Existuje mezi námi tahle důvěra. Panovačnost je podle mě ta věc, která porušuje hranici mezi rodiči a dětmi. Jednou to přeženete a celý vztah se rozpadne. S tátou máme podobnou povahu, jsme klidní a nehněváme se. Nemachrujeme, mluví za nás výkony.



Jak do toho zapadá tvoje máma? Vnáší mateřskou péči a laskavost?
Máma je laskavá, závodění miluje. Na závodech nás nechává na pokoji, ale občas se zapojí a něco řekne. Od samého začátku ví, kam až může zajít. Jak jsem říkal; je skvělé že motokros tmelí rodinu už od samého počátku.

Určitě byly momenty, kdy jsi rodiče potřeboval jako přestup do Kawasaki, bouračka na Thunder Valley v roce 2015 a shon okolo Motocross of Nations.

V takových chvílích opravdu potřebujete rodinu. Když se musí udělat důležité rozhodnutí, všichni se sejdeme. Navzájem si věříme a pracujeme jako tým. Ať je to zranění, nebo špatný závod, vždycky tu jsou pro mě. Když odjedu špatný závod, táta mi vynadá, ale nepřehání to. Máma také pozná, když jezdím špatně. Když ale potřebuji jejich podporu, můžu se na ně spolehnout.

Jsi na sebe tvrdý? Supercross je v roce 2017 stresující záležitostí. Můžu jen hádat jaké to je, když víš, že musíš vyhrát, protože nutně potřebuješ body...
Ano, jsem. Vzpomenu si na špatný závod a táhne se to se mnou ještě další týden. Musím být chytrý a nenechat se tím hněvem dlouho spalovat, protože mě to vyčerpává. Pořád mi to ale běží někde na pozadí a dává mi to motivaci k tréninku. Pokud musím, přitlačím sám na sebe.

Několik závodů se ti fakt povedlo. USGP 2016 v Glen Helen byl špičkový výkon. Jaké to je? Jsi do toho ponořený?
Tyhle závody jeden na jednoho, kdy toho druhého porazíte o dvacet sekund, jsou přesně o tom ponoření se. Doslova jedete, aniž byste o čemkoliv přemýšleli, existuje jen spojení tratě a motorky. Nejste v křeči, nic vás nebolí, lehce se vám dýchá. Ten pocit byste chtěli mít pokaždé, ale často se to neděje. Když se to podaří, je to paráda.

Jak často se to stává?
Kéž by to bylo co nejčastěji, haha! Pokaždé jsou jiné podmínky, jiný terén, a proto se ta perfektní připravenost, kdy všechno funguje, těžko hledá. Musíte být univerzální jezdec, ne specialista na tvrdý povrch, nebo bahno. Musíte být schopen se přizpůsobit, a to je na tom to těžké.

Je to o soustředění? Je to něco, na čem potřebuješ pracovat?
Také to vyžaduje přípravu. V průběhu sezóny si už nemůžete vyčítat, že jste něco zanedbali. Na trati musím mít čistou hlavu a ne věci typu „měl jsem udělat víc“ nebo „tohle jsem měl změnit“. Když máte tohle vyřešené, pak se můžete soustředit a plně se ponořit.

Zmínil jsi, že máš vlastní dům. Byl to velký posun?
Celkem ano, když přijdou složenky a vy je musíte platit a celé to „bydlení“ vůbec. Dům už byl hotový, jen jsem se nastěhoval. Prospělo to vztahům v naší rodině a je to součást dospívání. Je skvělé, že mi motokros a supercross dal možnost koupit si dům v takto mladém věku. Máme společnou domácnost s přítelkyní a našim psem.

Kawasaki sídlí v Kalifornii, takže tam asi nejsi moc často.
Někdy jsem tam přes týden, ale snažím se být alespoň pár dní doma. Jakmile se naskytne sebemenší „pauza“, tak jedu domů! Spousta lidí rádo cestuje, ale my radši zůstaneme doma na gauči. Tam, kde vyrůstáte, se vždycky cítíte jako doma. Baví mě být doma, jsem prostě kluk z Colorada.



Co dělá Eli Tomac ve volném čase? Jsi v kině, nebo děláš BBQ?
Najdete mě někde v divočině, jak rybařím, chodím na výlety, nebo cvičím lukostřelbu.

Tvá lovecká vášeň vyvolala velký poprask. Štve tě to?
Lovci mají špatnou reputaci, ale dá se to dělat správně. Podle mě je to součást přírody.

Lidé loví tisíce let...
Přesně. Ten, kdo loví kvůli trofejím a správně nevyužije celé zvíře, si špatnou reputaci zaslouží. Když krmíte sebe a svou rodinu, tak to dělám já. Když zaplním mrazák, máme na 9 měsíců co jíst. Rádi chodíme do lesa s našimi luky.

Možná je to klišé, ale většina riderů hledá sport, který bude protikladem všeho toho hluku a adrenalinu. Lukostřelba musí být velmi tichá, pro trpělivé lovce - přesný opak supercrossu!
Přesně! Přesný opak, většinu času jsem úplně sám.

Žádný společník?
Jak kdy, ale jako jedinec jste tišší a nevydáváte tolik pachů. Snažíte se být čistý a nesmrdět, haha! O lovu bych mohl mluvit pořád. Vrací vás to k počátku, je to úplně něco jiného.

A co psychika? Je možné se chvíli nudit, nebo musíš dávat pozor?
Musím se soustředit. Do určité míry se mohu stát i kořistí. Tam kde bydlíme, žijí medvědi i pumy, takže když člověk vyráží na lov v 5:30 ráno, kdy je ještě tma, tak musí být opatrný. Zažil jsem pár těsných momentů. Když máte rádi přírodu, je to hra na přežití a já si ji fakt užívám.

Existují stovky a tisíce lidí, kteří by s tebou chtěli trávit čas, nebo získat tvůj podpis a ty sedíš v lese a společnost ti dělá medvěd.
Hahaha! To je na tom to skvělé. Je to hodně odlišné a myslím, že je to zdravé a motivuje mě to vrátit se zpět do závodního prostředí.

Jsi dobrý lovec?
Většinou jsem schopný zaplnit lednici.

Špatný den v lese nebo na rybách může být také frustrující.
Určitě, a ještě k tomu potřebujete velkou trpělivost. Je to hlavně o tom vypadnout ven, matka příroda je super! Vzdálit se od telefonu a toho šíleného tempa. Až přestanu závodit, stanu se lesním mužem. Je potřeba být zaneprázdněný, ale stejně mám raději přírodu.

Existuje něco, v čem se potřebuješ zdokonalit? Po přechodu do 450 byly tvé výkony jako na horské dráze a důležité body nakonec chyběly.
Psychika a očekávání do budoucna jsou ty nejtěžší věci. Vyhrávat, a pak muset spolknout věci jako letošní supercross je náročné. Vyhráli jsme devět závodů a stejně přišli o titul s Dungeyem, který vyhrál tři. Bylo to těžké, ale je to vzpruha do příštího roku, kdy bude velká šance. Každý rok se zlepšujeme a v žádné sezóně zatím nepřišlo zhoršení.



Co si myslíš o Dungeyho odchodu do důchodu?
Myslím, že odešel hlavně kvůli psychice. Vždyť mu není ani třicet! Podle mě se to dá zvládnout do třiceti, ale rozdrtí vás to mentálně.

Dovedeš si představit, že skončíš v 27/27 letech?
Normálně se v tomhle věku do důchodu nechodí. V motokrosu a supercrossu máme to štěstí, že můžeme, tečka. Pokud jsme dost dobří. Každopádně je to zasloužené, protože si ten život vybere svou daň.

Část tvé osoby určitě miluje světla reflektorů, fanoušky a podobně. Dovedeš si představit, že to všechno ztratíš?
Pódium a všichni okolo mi budou chybět. Na druhou stranu nejsem člověk, který tím potřebuje krmit své ego.

Máš rád sporty, takže musí být dobrý pocit předvést dobrou show pro lidi na stadionu a před TV.
Jasně. (Usmívá se). Je to fajn. Mě ale víc naplňuje ta závodní stránka. Baví mě to soupeření s ostatními. Pravda je, že tu budeme jen do té chvíle, kdy budeme mít publikum. Jsme tu, protože je to šoubyznys. Je dobré si to občas připomenout.

Spousta kluků má v pokojíčku tvůj plakát, jaký je to pocit?
Moc o tom nepřemýšlím, ale chtěl bych jim být vzorem a dobrým příkladem. Chci být mezi lidmi oblíbený.

Načasování je důležité. Jak se cítíš teď a tady?
Myslím, že jsem v perfektní pozici pro zisk trofeje. Jsem zdravý, motorka je vyladěná - musím toho využít. Všechno může být pryč dřív, než mrknu.


Míša Hrabcová | Zdroj a foto:monsterenergy.com



GTSTORE.cz = specialista na motocross a mtb
Spousta zboží včetně street kolekce skladem na prodejně v Hotelu Hukvaldy 24

Nová otevírací doba prodejny:

PO ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-17:30
ÚT ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-15:30
ST ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-17:30
ČT ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-15:30
PÁ ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-15:30
SO .... 10:00-12:00

Mimo tuto dobu je možnost otevření prodejny kdykoli po předchozí telefonické dohodě (tel. +420 777 699 907) včetně soboty, neděle a státních svátků (pokud zrovna někde nebajkujeme.... :))





1362

Zobrazit / přidat komentáře (0)
Dnes je: 19. 1. 2018
Bannery:




Anketa:

TOPlist

Redakce:

Michaela Hrabcová
Kontakt:
tel.: +420 737 365 709
michaela@gtmotocross.cz


Provozovatel:

Ivana Drlíková
Hotel Hukvaldy 24
73946 | okr. Frýdek-Místek
Czech Republic
IČ: 05966281
Kontakt:
Aleš Drlík
tel.: +420 777 699 907
info@gtmotocross.cz


Ceník inzerce:

KLIKNĚTE ZDE

Nápověda:

KLIKNĚTE ZDE

Partneři:













Bannery: