home  |  mx bazar  |  fotoreporty  |  archiv METEORIT CUP
aktuality  |   z domova  |   ze světa  |  

st | 18.7.18

Brian Bogers se konečně zbavil sádry!

ut | 17.7.18

Herlings a Geerts jsou holandskými šampióny!

pa | 13.7.18

Pozvánka na GreenRacing AngelWheelsCup ve Vílanci!
+přidána třída SUPERHOBBY!

ct | 12.7.18

Entry listy ke Grand Prix České republiky!

ut | 10.7.18

Provizorní kalendář světového šampionátu 2019 byl aktualizován!

ut | 10.7.18

Komentáře jezdců po MXGP Asie!

po | 9.7.18

Jak by mohly vypadat týmy na letošním MXoN?!

po | 9.7.18

Lucas Oil Pro Motocross Championship R7: Red Bud

po | 9.7.18

Tisková zpráva: Report Petrovice 2018: Hymna čtyřikrát jinak

po | 9.7.18

Motocross World Championship R13: Asie

so | 7.7.18

Motocross World Championship R12: Indonésie
+výsledky kvalifikace z Grand Prix Asie

so | 7.7.18

O´Neal HTgroup Meteorit Cup v Pacově je za námi!

so | 7.7.18

Čtvrtý závod Kůta MMČR motokrosu v Petrovicích u Karviné

po | 2.7.18

Pozvánka na volný závod do Kelče

po | 2.7.18

Report Dalečín 2018: Některé výsledky se nezmění

po | 2.7.18

Lucas Oil Pro Motocross Championship R6: Southwick

ct | 28.6.18

Kyle Chisholm předčasně zabalil šampionát Lucas Oil kvůli zranění!

st | 27.6.18

Třetí závod Kůta MMČR motokrosu se jede v Dalečíně!

st | 27.6.18

Pozvánka na soustředění PROFIDRIVING

ut | 26.6.18

Justin Bogle míří do Southwicku!

ut | 26.6.18

Cooper Webb se vrátí do akce v Southwicku!

ut | 26.6.18

Justin Hill odjede zbytek šampionátu Lucas Oil ve třídě 450!

po | 25.6.18

Lucas Oil Pro Motocross Championship R5: Muddy Creek

po | 25.6.18

Jeremy Martin se zranil v Muddy Creek!

pa | 22.6.18

Nováček týmu Monster Energy Kawasaki nebude startovat v Tennessee!

st | 20.6.18

Tomac by se rád zúčastnil MXoN!

ut | 19.6.18

Enzo Lopes si v High Pointu zlomil klíční kost!

ut | 19.6.18

Motocross World Championship R11: Lombardie

ne | 17.6.18

Lucas Oil Pro Motocross Championship R4: High Point

st | 13.6.18

Jeffrey Herlings se zranil při tréninku!

ut | 12.6.18

Report z víkendového ORION – TAURUS TRANS Motokrosu!

ut | 12.6.18

Komentáře jezdců po MXGP Francie

po | 11.6.18

Motocross World Championship R10: Francie

po | 11.6.18

Thomas Covington se po sezóně vrací do USA!

pa | 8.6.18

Další kolo Meteorit Cupu již tuto sobotu v Dalečíně!

ct | 7.6.18

MOTOKROSOVÁ ELITA MÍŘÍ O VÍKENDU DO HORNÍHO ÚJEZDA!

st | 6.6.18

Phil Nicoletti zaskočí pro změnu u týmu Rockstar Energy Husqvarna!

st | 6.6.18

Zach Osborne předčasně zabalil sezónu kvůli zranění!

ut | 5.6.18

Jed Beaton se těžce zranil v Matterley Basin!

ut | 5.6.18

Jak je na tom Kyle Chisholm po pádu v Thunder Valley?

ut | 5.6.18

Dylan Ferrandis by se rád vrátil do akce v High Pointu!

po | 4.6.18

Další podium pro Václava Kováře na mistrovství Evropy EMX 300!

po | 4.6.18

Motocross World Championship R9: Velká Británie

po | 4.6.18

Martin Žerava je znovu nejlepším veteránem světa!

ne | 3.6.18

Jason Anderson léčí frakturu nohy!

ne | 3.6.18

Lucas Oil Pro Motocross Championship R3: Thunder Valley

pa | 1.6.18

Cunningham se po pádu v Glen Helen nepodívá do Thunder Valley!

pa | 1.6.18

MXGP Velké Británie Preview

pa | 1.6.18

Martin Castelo zaskočí u týmu Cycletrader/Rock River Yamaha!

ct | 31.5.18

Pozvánka na sobotní Meteorit Cup v Benátkách u Litomyšle!

ut | 29.5.18

Dakar 2019: Macík s Brabcem už testují v poušti

po | 28.5.18

Justin Barcia potvrdil svou účast na AUS-X OPEN!

po | 28.5.18

Christian Craig je mimo hru po zbytek sezóny!

po | 28.5.18

Lucas Oil Pro Motocross Championship R2: Glen Helen

st | 23.5.18

Austin Forkner si poranil žebra v Hangtownu!

st | 23.5.18

Lucas Oil Pro Motocross Championship R1: Hangtown

st | 23.5.18

Report ze čtvrtého kola Meteorit Cupu v Dolních Heřmanicích

st | 23.5.18

Komentáře jezdců po MXGP Německa!

po | 21.5.18

Motocross World Championship R8: Německo

po | 21.5.18

Dakar 2019: Macík s Brabcem se těší na písek!

pa | 18.5.18

Entry listy úvodního závodu série Lucas Oil v Hangtownu!

pa | 18.5.18

MXGP Německa Preview

ct | 17.5.18

Komentáře jezdců po MXGP Lotyšska!

ct | 17.5.18

Anthony Rodriguez se vrací do světového šampionátu!

ct | 17.5.18

Josh Grant promešká úvodní kola seriálu Lucas Oil!

ct | 17.5.18

KTM ukončila smlouvu s Brocem Ticklem!

ut | 15.5.18

Motocross World Championship R7: Lotyšsko

ut | 15.5.18

Dylan Ferrandis souhlasil s prodloužením smlouvy u týmu Star Racing Yamaha!

ut | 15.5.18

Todd Waters podstoupil úspěšnou operaci kličky

po | 14.5.18

MXGP zamíří v příštím roce do Hongkongu a Číny!

po | 14.5.18

Dean Wilson si v tréninku poranil přední zkřížený vaz!

po | 14.5.18

Alex Ray pravděpodobně zaskočí u továrního týmu Yamahy!

pa | 10.5.18

Malcolm Stewart se nezúčastní šampionátu Lucas Oil!

ct | 9.5.18

Benny Bloss a Chase Sexton jmenováni supercrossovými nováčky roku 2018!

ct | 9.5.18

R17 AMA SX 2018: Finálový závod sezóny ovládl Tomac!
V závodě tříd 250East/West zvítězil Cianciarulo!

st | 9.5.18

Na Myjavě pokračoval slovenský mistrák...

st | 9.5.18

Tisková zpráva: Kůta MMČR Pacov – Na takový motokros jsme se těšili!

ut | 8.5.18

Meteorit Cup v Dalečíně pohledem Jirky Benáčka

ut | 8.5.18

Vselovod Brylyakov se zranil při domácí Grand Prix!

ut | 8.5.18

Todd Waters se vrací do MXGP!

ut | 8.5.18

Martin Davalos se rovněž v létě nepostaví na start série Lucas Oil!

po | 7.5.18

Adam Cianciarulo nepojede v seriálu Lucas Oil Pro Motocross!

po | 7.5.18

Justin Brayton pokračuje s týmem Smartop/Bullfrog Spas/MotoConcepts Honda!

po | 7.5.18

RIP Eric Geboers

pa | 4.5.18

Motocross World Championship R6: Rusko

ct | 3.5.18

Phil Nicoletti zaskočí v motokrosové sérii za Justina Bogla!

ct | 3.5.18

Tisková zpráva - Memoriál Luďka Kůty v Pacově

ct | 3.5.18

Václav Kovář vybojoval pódiové umístění na mistrovství Evropy

ct | 3.5.18

O´Neal HTgroup Meteorit Cup míří do Dalečína!

st | 2.5.18

Dean Wilson závodil v Salt Lake i s vykloubeným palcem!

st | 2.5.18

Blake Wharton si závodění příliš dlouho neužil!

po | 30.4.18

Blake Bagget prodloužil smlouvu s týmem Rocky Mountain ATV/MC-KTM-WPS!

po | 30.4.18

Druhý závod Kůta MMČR motokrosu v Pacově

po | 30.4.18

R16 AMA SX 2018: Salt Lake City ovládl Marvin Musquin!
Ve třídě 250SX West podruhé zvítězil McElrath!

ct | 26.4.18

Pozvánka na druhé kolo Meteorit Cupu ve Vranově!

ct | 26.4.18

Justin Bogle se vrací po zranění zpátky na motorku!

st | 25.4.18

Nováček Enzo Lopes dostal příležitost v týmu Autotrader/Yoshimura Suzuki!

st | 25.4.18

Josh Hill tentokrát zaskočí za Coopera Webba!

ut | 24.4.18

Mitchell Oldenburg si při tréninku poranil koleno!

ut | 24.4.18

Startovní listiny Grand Prix Ruska!

Eli Tomac - Půl hodiny o naději




Eli Tomac v profesionálním motokrosu zázračně debutoval coby sedmnáctiletý vítěz na závodě v Hangtownu v roce 2010. Od té doby se drží na vrcholu. Soustředění, schopnosti a rychlost řadí ridera týmu Monster Energy Kawasaki po bok Rickyho Carmichaela, Jamese Stewarta, Ryana Villopota a Ryana Dungeyho.

Jeho jméno je známé v rámci celosvětové MX a SX scény. Reprezentoval USA na prestižní události Motocross of Nations a účastnil se i některých evropských supercrossových závodů. V první polovině roku 2017 se s Ryanem Dungeyem utkal v napínavé bitvě, která po 17 kolech vyvrcholila v Las Vegas. Navzdory devíti výhrám mu titul unikl o několik bodů. Nemusí ovšem věšet hlavu - Dungey odešel do závodnického důchodu a Tomac se automaticky stal nejžhavějším kandidátem na dědice trůnu.

Rozmlouváme v kamionu týmu Kawasaki, zaparkovaného před Sam Boyd Stadium během Monster Energy Cupu v Las Vegas. Pět měsíců po prohře s Dungeyem je Eli samý úsměv. V Tomacovi se mísí smysl pro humor, nesmělost a občasná vážnost - typický mix pro úspěšné atlety, kteří se ocitnou ve světle reflektorů.

Ptal jsem se, jestli toho rána přemýšlel o tom, že večer může být o milion dolarů bohatší, odpovědí mi bylo špatně potlačené uchechtnutí.

Večerní bitva o “Monster Milion“ s Marvinem Musquinem nakonec skončila předčasně. Tomacovu účast ukončila těžká havárie v prvním závodě. Nadšená atmosféra ze sobotního dopoledne v Kawasaki trucku byla tatam. Nešťastný incident všem zúčastněným připomněl realitu sportu; každá naděje může nenadále skončit. Z vítěze MEC 2016 se jedním smýknutím zadního kola stal “pouhý přihlížející“.

Sedmiciferné částky však pro šampiona a jednoho z nejlepších racerů v USA nejsou žádnou novinkou. „Monster Million“ byl prostě jednou z cen, která mu unikla. „Je to velké lákadlo, které tvoří všechen ten humbuk okolo,“ říká o vegaském závodním spektaklu. „Dostane vás pod tlak a supercrossu přinese skvělou publicitu. Účastnil jsem se už po šesté nebo po sedmé a vždycky jsem se skvěle bavil.“

Eli je před večerním závodem upovídaný. Začínám mít pocit, že není příliš zběhlý v dlouhých a často osobních rozhovorech (PR manažer jednoho z AMA týmů říká, že mezi je mezi závodníky poptávka hlavně po video obsahu). Často uhýbá očima a přemýšlí o tom, co chce vlastně sdělit. Když se začneme bavit o jeho lásce k lukostřelbě, odkrývá se přede mnou obraz komplexního jedince.



Přenesme se na první AMA Pro National 2010 a tvůj pozoruhodný profesionální debut. Představil by sis tenkrát, že tvůj život a kariéra budou vypadat tak jako dnes?
Snažím se vrátit zpět. Je trochu zvláštní o tom přemýšlet, protože jsem jako dítě nevěřil, že budu jednička ve 450ccm. Tajně doufáte, ale je to tak daleko, že to zní příliš šíleně. Měl jsem štěstí, ale také jsem tomu věnoval hodně práce a času. Nevím co jiného říct, než že jsem vděčný. Je mi skoro 25 let a cítím, že jsem zatím prožil skvělou kariéru a podíval se na spoustu úžasných míst. Snad to ještě nějakou dobu vydrží.

Určitě přišly momenty, kdy jsi nebyl úplně nadšený. Rychlost, s jakou se věci odehrávají, činí tento sport specifickým.
Jako dítě musíte položit určité oběti. Nejdete na vysokou a nechodíte na večírky. Neděláte normální věci, respektive věci, které společnost nazývá normálními. Ta oběť se vyplatí později, když jste jedním z těch nejlepších borců. Cestujete po světě a zažíváte skvělé věci. Za nic bych to nevyměnil. Závodní kalendář je super náročný a jezdci i týmy jsou pomalu tlačeni na hranici svých možností. My už jsme té hranice dosáhli, jezdíme na 30 akcí ročně. Nejtěžší je psychika - jak se vyrovnáte se s různými nadějemi. Ale prostě je to součást života těch nejlepších závodníků.

Nechci tě vykreslovat jako nespokojeného s tím, co máš, ale kdyby ti v osmnácti někdo řekl: „bude to ještě o dost těžší“, byl bys schopný se podívat zpět a říct: „musím udělat těžká rozhodnutí...?“
Jak bych to vysvětlil. Nikdy jsem nechtěl odejít z tréninku a hrát třeba golf. Byla doba, kdy jsem tenhle životní styl neměl rád, ale láska k tomu všemu mě nutila jít dál. Jsou dny, kdy se mi nechce jezdit, ale je jich méně než těch, kdy jezdit chci.

Je nutné být stále naladěný na úspěch a zlepšování se? Je to něco, co musí mít každý sportovec?
Tady je rozdíl oproti jiným sportům. Jste pod tímhle tlakem už od mladých let. Proto je to náročné, ale ti nejlepší chlapi jsou ochotní tu oběť učinit a na tom nakonec záleží.

Jak se během let změnil tvůj vztah s tátou? Vedl mladého syna a teď radí šampionovi. Jaké to je?
Táta se stále věnuje závodní stránce věci. Před rokem jsem se odstěhoval z rodinného ranče v Coloradu, potřeboval jsem trochu odstup. U našich ale trávím většinu dní v týdnu. Táta se mnou jezdí na každý závod, píše mi tréninkové plány a stále je můj agent. Je tu vlastně pro všechno. I máma jezdí na hodně akcí; jsem rád, že celá rodina drží pospolu. Je to super věc, protože se vztahy v rodině většinou rozpadají v okamžiku, kdy se děcka stávají profíky. My držíme stále spolu.

Pracuješ i s jinými trenéry a kouči. Jaký je jeho styl práce a změnil se, když jsi začal být hodně dobrý?
Je tichý, nikdy na mě nekřičí. Pokud se flákám, tak mi to řekne, ale není typ člověka, který by na vás křičel a celou dobu vás hlídal. Není vůbec panovačný, a to je podle mě důvod, proč jsme spolu tak dlouho vydrželi.

To máš štěstí, existuje hodně odstrašujících případů...
Přesně!

Určitě to vždycky nebylo jednoduché. Není lehké pochopit ten pocit, když vedeš v hlavním supercrossovém závodě před zraky 50 000 diváků...
Táta je skvělý z té praktické strany. Podívá se a vidí, v jaké lajně bych měl jet a já to udělám. Existuje mezi námi tahle důvěra. Panovačnost je podle mě ta věc, která porušuje hranici mezi rodiči a dětmi. Jednou to přeženete a celý vztah se rozpadne. S tátou máme podobnou povahu, jsme klidní a nehněváme se. Nemachrujeme, mluví za nás výkony.



Jak do toho zapadá tvoje máma? Vnáší mateřskou péči a laskavost?
Máma je laskavá, závodění miluje. Na závodech nás nechává na pokoji, ale občas se zapojí a něco řekne. Od samého začátku ví, kam až může zajít. Jak jsem říkal; je skvělé že motokros tmelí rodinu už od samého počátku.

Určitě byly momenty, kdy jsi rodiče potřeboval jako přestup do Kawasaki, bouračka na Thunder Valley v roce 2015 a shon okolo Motocross of Nations.

V takových chvílích opravdu potřebujete rodinu. Když se musí udělat důležité rozhodnutí, všichni se sejdeme. Navzájem si věříme a pracujeme jako tým. Ať je to zranění, nebo špatný závod, vždycky tu jsou pro mě. Když odjedu špatný závod, táta mi vynadá, ale nepřehání to. Máma také pozná, když jezdím špatně. Když ale potřebuji jejich podporu, můžu se na ně spolehnout.

Jsi na sebe tvrdý? Supercross je v roce 2017 stresující záležitostí. Můžu jen hádat jaké to je, když víš, že musíš vyhrát, protože nutně potřebuješ body...
Ano, jsem. Vzpomenu si na špatný závod a táhne se to se mnou ještě další týden. Musím být chytrý a nenechat se tím hněvem dlouho spalovat, protože mě to vyčerpává. Pořád mi to ale běží někde na pozadí a dává mi to motivaci k tréninku. Pokud musím, přitlačím sám na sebe.

Několik závodů se ti fakt povedlo. USGP 2016 v Glen Helen byl špičkový výkon. Jaké to je? Jsi do toho ponořený?
Tyhle závody jeden na jednoho, kdy toho druhého porazíte o dvacet sekund, jsou přesně o tom ponoření se. Doslova jedete, aniž byste o čemkoliv přemýšleli, existuje jen spojení tratě a motorky. Nejste v křeči, nic vás nebolí, lehce se vám dýchá. Ten pocit byste chtěli mít pokaždé, ale často se to neděje. Když se to podaří, je to paráda.

Jak často se to stává?
Kéž by to bylo co nejčastěji, haha! Pokaždé jsou jiné podmínky, jiný terén, a proto se ta perfektní připravenost, kdy všechno funguje, těžko hledá. Musíte být univerzální jezdec, ne specialista na tvrdý povrch, nebo bahno. Musíte být schopen se přizpůsobit, a to je na tom to těžké.

Je to o soustředění? Je to něco, na čem potřebuješ pracovat?
Také to vyžaduje přípravu. V průběhu sezóny si už nemůžete vyčítat, že jste něco zanedbali. Na trati musím mít čistou hlavu a ne věci typu „měl jsem udělat víc“ nebo „tohle jsem měl změnit“. Když máte tohle vyřešené, pak se můžete soustředit a plně se ponořit.

Zmínil jsi, že máš vlastní dům. Byl to velký posun?
Celkem ano, když přijdou složenky a vy je musíte platit a celé to „bydlení“ vůbec. Dům už byl hotový, jen jsem se nastěhoval. Prospělo to vztahům v naší rodině a je to součást dospívání. Je skvělé, že mi motokros a supercross dal možnost koupit si dům v takto mladém věku. Máme společnou domácnost s přítelkyní a našim psem.

Kawasaki sídlí v Kalifornii, takže tam asi nejsi moc často.
Někdy jsem tam přes týden, ale snažím se být alespoň pár dní doma. Jakmile se naskytne sebemenší „pauza“, tak jedu domů! Spousta lidí rádo cestuje, ale my radši zůstaneme doma na gauči. Tam, kde vyrůstáte, se vždycky cítíte jako doma. Baví mě být doma, jsem prostě kluk z Colorada.



Co dělá Eli Tomac ve volném čase? Jsi v kině, nebo děláš BBQ?
Najdete mě někde v divočině, jak rybařím, chodím na výlety, nebo cvičím lukostřelbu.

Tvá lovecká vášeň vyvolala velký poprask. Štve tě to?
Lovci mají špatnou reputaci, ale dá se to dělat správně. Podle mě je to součást přírody.

Lidé loví tisíce let...
Přesně. Ten, kdo loví kvůli trofejím a správně nevyužije celé zvíře, si špatnou reputaci zaslouží. Když krmíte sebe a svou rodinu, tak to dělám já. Když zaplním mrazák, máme na 9 měsíců co jíst. Rádi chodíme do lesa s našimi luky.

Možná je to klišé, ale většina riderů hledá sport, který bude protikladem všeho toho hluku a adrenalinu. Lukostřelba musí být velmi tichá, pro trpělivé lovce - přesný opak supercrossu!
Přesně! Přesný opak, většinu času jsem úplně sám.

Žádný společník?
Jak kdy, ale jako jedinec jste tišší a nevydáváte tolik pachů. Snažíte se být čistý a nesmrdět, haha! O lovu bych mohl mluvit pořád. Vrací vás to k počátku, je to úplně něco jiného.

A co psychika? Je možné se chvíli nudit, nebo musíš dávat pozor?
Musím se soustředit. Do určité míry se mohu stát i kořistí. Tam kde bydlíme, žijí medvědi i pumy, takže když člověk vyráží na lov v 5:30 ráno, kdy je ještě tma, tak musí být opatrný. Zažil jsem pár těsných momentů. Když máte rádi přírodu, je to hra na přežití a já si ji fakt užívám.

Existují stovky a tisíce lidí, kteří by s tebou chtěli trávit čas, nebo získat tvůj podpis a ty sedíš v lese a společnost ti dělá medvěd.
Hahaha! To je na tom to skvělé. Je to hodně odlišné a myslím, že je to zdravé a motivuje mě to vrátit se zpět do závodního prostředí.

Jsi dobrý lovec?
Většinou jsem schopný zaplnit lednici.

Špatný den v lese nebo na rybách může být také frustrující.
Určitě, a ještě k tomu potřebujete velkou trpělivost. Je to hlavně o tom vypadnout ven, matka příroda je super! Vzdálit se od telefonu a toho šíleného tempa. Až přestanu závodit, stanu se lesním mužem. Je potřeba být zaneprázdněný, ale stejně mám raději přírodu.

Existuje něco, v čem se potřebuješ zdokonalit? Po přechodu do 450 byly tvé výkony jako na horské dráze a důležité body nakonec chyběly.
Psychika a očekávání do budoucna jsou ty nejtěžší věci. Vyhrávat, a pak muset spolknout věci jako letošní supercross je náročné. Vyhráli jsme devět závodů a stejně přišli o titul s Dungeyem, který vyhrál tři. Bylo to těžké, ale je to vzpruha do příštího roku, kdy bude velká šance. Každý rok se zlepšujeme a v žádné sezóně zatím nepřišlo zhoršení.



Co si myslíš o Dungeyho odchodu do důchodu?
Myslím, že odešel hlavně kvůli psychice. Vždyť mu není ani třicet! Podle mě se to dá zvládnout do třiceti, ale rozdrtí vás to mentálně.

Dovedeš si představit, že skončíš v 27/27 letech?
Normálně se v tomhle věku do důchodu nechodí. V motokrosu a supercrossu máme to štěstí, že můžeme, tečka. Pokud jsme dost dobří. Každopádně je to zasloužené, protože si ten život vybere svou daň.

Část tvé osoby určitě miluje světla reflektorů, fanoušky a podobně. Dovedeš si představit, že to všechno ztratíš?
Pódium a všichni okolo mi budou chybět. Na druhou stranu nejsem člověk, který tím potřebuje krmit své ego.

Máš rád sporty, takže musí být dobrý pocit předvést dobrou show pro lidi na stadionu a před TV.
Jasně. (Usmívá se). Je to fajn. Mě ale víc naplňuje ta závodní stránka. Baví mě to soupeření s ostatními. Pravda je, že tu budeme jen do té chvíle, kdy budeme mít publikum. Jsme tu, protože je to šoubyznys. Je dobré si to občas připomenout.

Spousta kluků má v pokojíčku tvůj plakát, jaký je to pocit?
Moc o tom nepřemýšlím, ale chtěl bych jim být vzorem a dobrým příkladem. Chci být mezi lidmi oblíbený.

Načasování je důležité. Jak se cítíš teď a tady?
Myslím, že jsem v perfektní pozici pro zisk trofeje. Jsem zdravý, motorka je vyladěná - musím toho využít. Všechno může být pryč dřív, než mrknu.


Míša Hrabcová | Zdroj a foto:monsterenergy.com



GTSTORE.cz = specialista na motocross a mtb
Spousta zboží včetně street kolekce skladem na prodejně v Hotelu Hukvaldy 24

Nová otevírací doba prodejny:

PO ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-17:30
ÚT ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-15:30
ST ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-17:30
ČT ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-15:30
PÁ ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-15:30
SO .... 10:00-12:00

Mimo tuto dobu je možnost otevření prodejny kdykoli po předchozí telefonické dohodě (tel. +420 777 699 907) včetně soboty, neděle a státních svátků (pokud zrovna někde nebajkujeme.... :))





2346

Zobrazit / přidat komentáře (0)
Dnes je: 19. 7. 2018
Bannery:




Anketa:

TOPlist

Redakce:

Michaela Somerliková
Kontakt:
tel.: +420 737 365 709
michaela@gtmotocross.cz


Provozovatel:

Ivana Drlíková | GTSTORE.cz
Hotel Hukvaldy 24
73946 | okr. Frýdek-Místek
Czech Republic
IČ: 05966281
Kontakt:
Aleš Drlík
tel.: +420 777 699 907
info@gtmotocross.cz


Ceník inzerce:

KLIKNĚTE ZDE

Nápověda:

KLIKNĚTE ZDE

Partneři:













Bannery: