home  |  mx bazar  |  fotoreporty  |  fórum  |  archiv METEORIT CUP
aktuality  |   z domova  |   ze světa  |   kalendář závodů  |   odkazy   |  

st | 25.4.18

Nováček Enzo Lopes dostal příležitost v týmu Autotrader/Yoshimura Suzuki!

st | 25.4.18

Josh Hill tentokrát zaskočí za Coopera Webba!

ut | 24.4.18

Mitchell Oldenburg si při tréninku poranil koleno!

ut | 24.4.18

Startovní listiny Grand Prix Ruska!

po | 23.4.18

Cooper Webb zveřejnil novinky o svém zdravotním stavu!

ne | 22.4.18

R15 AMA SX 2018: Musquin zazářil ve Foxborough!
Ve třídě 250SX East tentokrát zvítězil Osborne!

ct | 19.4.18

Brian Bogers aspiruje na titul největšího smolaře!

ct | 19.4.18

Monster Energy/Pro Circuit/Kawasaki si na léto přizve nováčkovskou posilu!

ct | 19.4.18

Zach Osborne souhlasil s prodloužením smlouvy u Husqvarny!

st | 18.4.18

Report z MMČR Juniorů v Horažďovicích

st | 18.4.18

Meteorit Cup v Gbelech úspěšně zdolán!

ut | 17.4.18

Mezinárodní motokros ORION - TAURUS TRANS 2018 se pojede v červnu v Horním Újezdě!

ut | 17.4.18

Motocross World Championship R5: Portugalsko

ut | 17.4.18

Thomas Covington musel na další vyšetření s kolenem!

ut | 17.4.18

R14 AMA SX 2018: Tomac byl v Minneapolisu znovu nejrychlejší!
Ve třídě 250SX East kraloval Martin!

po | 16.4.18

Cooper Webb si v Minneapolisu zlomil nohu!

ne | 15.4.18

Austin Forkner se zranil v Minneapolisu!

so | 14.4.18

Broc Tickle vyfasoval díky pozitivnímu antidopingovému testu zákaz závodění!

pa | 13.4.18

Max Anstie se neukáže v Portugalsku!

pa | 13.4.18

Christian Craig zůstane u týmu Honda HRC během motokrosové série!

pa | 13.4.18

Slovácký Fechtl Cup a Volný závod v Dubňanech již o tomto víkendu!

pa | 13.4.18

Novinky ohledně zranění Martina Davalose

pa | 13.4.18

Pozvánka MMČR Junior v motokrosu, Horažďovice - 14.4.2018

st | 11.4.18

Justin Barcia se objeví už v Minneapolisu!

ut | 10.4.18

Komentáře jezdců po MXGP Trentina!

ut | 10.4.18

Hunter Lawrence si při MXGP Trentina přivodil zranění ruky!

po | 9.4.18

Motocross World Championship R4: Trentino

ne | 8.4.18

R13 AMA SX 2018: Tomac vítězí v blátivém Seattlu!
Ve třídě 250SX West znovu dominoval Plessinger!

pa | 6.4.18

Justin Barcia by se měl vrátit v Salt Lake City!

pa | 6.4.18

MXGP Trentina Preview

ct | 5.4.18

Alex Ray se vrátí v Seattlu do hry!

ct | 5.4.18

Josh Hill zaskočí za Justina Barciu!

st | 4.4.18

Pozvánka na Enduro sprinty do Orlové

ut | 3.4.18

Ben Watson si z pádu v Holandsku neodnesl žádné následky!

ut | 3.4.18

Tisková zpráva: Kůta MMČR Kaplice – Na začátek pěkně zostra!

ne | 1.4.18

Benoit Paturel míří k týmu Marchetti KTM!

ne | 1.4.18

Honda oznámila novinky o vývoji Roczenova zranění!

ct | 29.3.18

Komentáře jezdců po MXGP Španělska

st | 28.3.18

Tristan Charboneau na vedlejší koleji kvůli zranění kolene!

st | 28.3.18

Tevin Tapia se vážně poranil v Indianapolisu!

st | 28.3.18

Pozvánka na 2. Velikonoční otvírání trati v Zábřehu – Račicích

ut | 27.3.18

Hunter Lawrence: Motokrosový fenomén z Austrálie

ut | 27.3.18

TZ Václava Kováře a Marka Nešpora z Redsandu!

ut | 27.3.18

TZ:Kůta MMČR motokrosu 2018 startuje v Kaplici!

po | 26.3.18

Motocross World Championship R3: Španělsko

ne | 25.3.18

Jeremy Martin byl v Indianapolisu penalizován o sedm bodů!

ne | 25.3.18

R12 AMA SX 2018: Musquin znovu a špici v Indianapolisu!
Ve třídě 250SX vyhrál Jeremy Martin!

pa | 23.3.18

Pozvánka na motokrosové soustředění ve Vilánci u Jihlavy!

pa | 23.3.18

Do kalendáře světového šampionátu přibyla Grand Prix Bulharska!

ct | 22.3.18

MXGP Španělska Preview

st | 21.3.18

Startovní listiny tříd MXGP a MX2 pro Grand Prix Španělska!

st | 21.3.18

Martin Davalos rovněž promešká závod v Indy!

st | 21.3.18

Alex Martin se kvůli zraněnému zápěstí nepodívá do Indianapolisu!

st | 21.3.18

R.I.P. Jirka Juroška .... :(

ut | 20.3.18

Macík rozehřál Sosnovou, Brabec zaparkoval v nemocnici, besídka bude!

ut | 20.3.18

Václav Kovář – tisková zpráva EMX300 Valkenswaard

po | 19.3.18

Tommy Searle má zlomenou kličku!

po | 19.3.18

Motocross World Championship R2: Evropa - Holandsko

ne | 18.3.18

R11 AMA SX 2018: St. Louis si podmanil Tomac!
Ve třídě 250SX East se znovu dařilo Osbornovi!

st | 14.3.18

Tim Gajser nebude chybět ve Valkenswaardu!

st | 14.3.18

Ohlédnutí za vyhlášením sezóny 2017

ut | 13.3.18

Macík a Brabec začali přípravy na Dakar 2019. Zapojí fanoušky

ut | 13.3.18

Startovní listiny tříd MXGP a MX2 ve Valkenswaardu!

ut | 13.3.18

Brian Hsu bude chybět na roštu ve Valkenswaardu!

po | 12.3.18

Herlings a Olsen vyhráli první kolo holandského mistráku!

ne | 11.3.18

R10 AMA SX 2018: V Daytoně překvapivě zvítězil Brayton!
Ve třídě 250SX East byl nejrychlejší Smith!

ne | 11.3.18

Jimmy Decotis se taky nevyhnul tvrdému pádu v Daytoně!

ne | 11.3.18

RJ Hampsire se vážně zranil v Daytoně!

so | 10.3.18

Cedric Soubeyras míří do týmu LVN100/Nut Up/Perry Concept/Suzuki!

pa | 9.3.18

Colt Nichols se zranil během tréninku!

pa | 9.3.18

Entry listy holandského mistráku!

ct | 8.3.18

Cameron McAdoo si léčí boxerskou frakturu pravé ruky!

st | 7.3.18

Craig zůstane s týmem Honda HRC do konce supercrossové sezóny!

ut | 6.3.18

Komentáře jezdců po Grand Prix Argentiny!

po | 5.3.18

Jak je na tom Dylan Ferrandis po pádu v Atlantě?

po | 5.3.18

Motocross World Championship R1: Argentina

po | 5.3.18

Blake Bagget podstoupí vyšetření poraněného zápěstí!
UPDATE!

po | 5.3.18

Justin Hill se poranil při svém výstupu v Atlantě!
UPDATE TISKOVÁ ZPRÁVA!

ne | 4.3.18

R9 AMA SX 2018: Jason Anderson si podmanil Atlantu!
Ve třídě 250SX East znovu dominoval Forkner!

pa | 2.3.18

MXGP Argentiny Preview

ct | 1.3.18

Christian Craig zaskočí u týmu Honda HRC!

ct | 1.3.18

Vyhlášení METEOR CUPU 2017!
Tuto sobotu!!!

st | 28.2.18

Beseda s účastníky Dakaru v Brně!

ut | 27.2.18

Novinky ohledně zdravotního stavu Colea Seelyho!

po | 26.2.18

Ken Roczen je do motokrosového seriálu mimo hru!

po | 26.2.18

Chad Reed překonal rekord v počtu supercrossových startů

po | 26.2.18

Motoskijöring Dobřany

ne | 25.2.18

R8 AMA SX 2018:V Tampě se znovu blýskl Tomac!
Ve třídě 250SX East se tentokrát radoval Forkner!

ne | 25.2.18

Cole Seely se těžce zranil v Tampě!

so | 24.2.18

Arnaud Tonus je po úspěšné operaci ramene!

so | 24.2.18

Tony Cairoli prodloužil smlouvu s KTM!

pa | 23.2.18

Yamaha oznámila ukončení sponzorské smlouvy se společností KNICH

pa | 23.2.18

Alex Ray se zranil při tréninku!

pa | 23.2.18

Tyler Bowers zastoupí zraněného Granta!

ct | 22.2.18

Motoskijöring v Dobřech bude!!!

st | 21.2.18

Špatné zprávy pro Jordiho Tixiera!

st | 21.2.18

Kdo se neukáže v Argentině?

st | 21.2.18

Justin Hill odjede vybraná kola supercrossu ve třídě 450!

ut | 20.2.18

Výsledky a video z předsezónního závodu v Lacapelle!

po | 19.2.18

Výsledky a video z třetího kola Mezinárodního mistrovství Itálie!




Eli Tomac - Půl hodiny o naději




Eli Tomac v profesionálním motokrosu zázračně debutoval coby sedmnáctiletý vítěz na závodě v Hangtownu v roce 2010. Od té doby se drží na vrcholu. Soustředění, schopnosti a rychlost řadí ridera týmu Monster Energy Kawasaki po bok Rickyho Carmichaela, Jamese Stewarta, Ryana Villopota a Ryana Dungeyho.

Jeho jméno je známé v rámci celosvětové MX a SX scény. Reprezentoval USA na prestižní události Motocross of Nations a účastnil se i některých evropských supercrossových závodů. V první polovině roku 2017 se s Ryanem Dungeyem utkal v napínavé bitvě, která po 17 kolech vyvrcholila v Las Vegas. Navzdory devíti výhrám mu titul unikl o několik bodů. Nemusí ovšem věšet hlavu - Dungey odešel do závodnického důchodu a Tomac se automaticky stal nejžhavějším kandidátem na dědice trůnu.

Rozmlouváme v kamionu týmu Kawasaki, zaparkovaného před Sam Boyd Stadium během Monster Energy Cupu v Las Vegas. Pět měsíců po prohře s Dungeyem je Eli samý úsměv. V Tomacovi se mísí smysl pro humor, nesmělost a občasná vážnost - typický mix pro úspěšné atlety, kteří se ocitnou ve světle reflektorů.

Ptal jsem se, jestli toho rána přemýšlel o tom, že večer může být o milion dolarů bohatší, odpovědí mi bylo špatně potlačené uchechtnutí.

Večerní bitva o “Monster Milion“ s Marvinem Musquinem nakonec skončila předčasně. Tomacovu účast ukončila těžká havárie v prvním závodě. Nadšená atmosféra ze sobotního dopoledne v Kawasaki trucku byla tatam. Nešťastný incident všem zúčastněným připomněl realitu sportu; každá naděje může nenadále skončit. Z vítěze MEC 2016 se jedním smýknutím zadního kola stal “pouhý přihlížející“.

Sedmiciferné částky však pro šampiona a jednoho z nejlepších racerů v USA nejsou žádnou novinkou. „Monster Million“ byl prostě jednou z cen, která mu unikla. „Je to velké lákadlo, které tvoří všechen ten humbuk okolo,“ říká o vegaském závodním spektaklu. „Dostane vás pod tlak a supercrossu přinese skvělou publicitu. Účastnil jsem se už po šesté nebo po sedmé a vždycky jsem se skvěle bavil.“

Eli je před večerním závodem upovídaný. Začínám mít pocit, že není příliš zběhlý v dlouhých a často osobních rozhovorech (PR manažer jednoho z AMA týmů říká, že mezi je mezi závodníky poptávka hlavně po video obsahu). Často uhýbá očima a přemýšlí o tom, co chce vlastně sdělit. Když se začneme bavit o jeho lásce k lukostřelbě, odkrývá se přede mnou obraz komplexního jedince.



Přenesme se na první AMA Pro National 2010 a tvůj pozoruhodný profesionální debut. Představil by sis tenkrát, že tvůj život a kariéra budou vypadat tak jako dnes?
Snažím se vrátit zpět. Je trochu zvláštní o tom přemýšlet, protože jsem jako dítě nevěřil, že budu jednička ve 450ccm. Tajně doufáte, ale je to tak daleko, že to zní příliš šíleně. Měl jsem štěstí, ale také jsem tomu věnoval hodně práce a času. Nevím co jiného říct, než že jsem vděčný. Je mi skoro 25 let a cítím, že jsem zatím prožil skvělou kariéru a podíval se na spoustu úžasných míst. Snad to ještě nějakou dobu vydrží.

Určitě přišly momenty, kdy jsi nebyl úplně nadšený. Rychlost, s jakou se věci odehrávají, činí tento sport specifickým.
Jako dítě musíte položit určité oběti. Nejdete na vysokou a nechodíte na večírky. Neděláte normální věci, respektive věci, které společnost nazývá normálními. Ta oběť se vyplatí později, když jste jedním z těch nejlepších borců. Cestujete po světě a zažíváte skvělé věci. Za nic bych to nevyměnil. Závodní kalendář je super náročný a jezdci i týmy jsou pomalu tlačeni na hranici svých možností. My už jsme té hranice dosáhli, jezdíme na 30 akcí ročně. Nejtěžší je psychika - jak se vyrovnáte se s různými nadějemi. Ale prostě je to součást života těch nejlepších závodníků.

Nechci tě vykreslovat jako nespokojeného s tím, co máš, ale kdyby ti v osmnácti někdo řekl: „bude to ještě o dost těžší“, byl bys schopný se podívat zpět a říct: „musím udělat těžká rozhodnutí...?“
Jak bych to vysvětlil. Nikdy jsem nechtěl odejít z tréninku a hrát třeba golf. Byla doba, kdy jsem tenhle životní styl neměl rád, ale láska k tomu všemu mě nutila jít dál. Jsou dny, kdy se mi nechce jezdit, ale je jich méně než těch, kdy jezdit chci.

Je nutné být stále naladěný na úspěch a zlepšování se? Je to něco, co musí mít každý sportovec?
Tady je rozdíl oproti jiným sportům. Jste pod tímhle tlakem už od mladých let. Proto je to náročné, ale ti nejlepší chlapi jsou ochotní tu oběť učinit a na tom nakonec záleží.

Jak se během let změnil tvůj vztah s tátou? Vedl mladého syna a teď radí šampionovi. Jaké to je?
Táta se stále věnuje závodní stránce věci. Před rokem jsem se odstěhoval z rodinného ranče v Coloradu, potřeboval jsem trochu odstup. U našich ale trávím většinu dní v týdnu. Táta se mnou jezdí na každý závod, píše mi tréninkové plány a stále je můj agent. Je tu vlastně pro všechno. I máma jezdí na hodně akcí; jsem rád, že celá rodina drží pospolu. Je to super věc, protože se vztahy v rodině většinou rozpadají v okamžiku, kdy se děcka stávají profíky. My držíme stále spolu.

Pracuješ i s jinými trenéry a kouči. Jaký je jeho styl práce a změnil se, když jsi začal být hodně dobrý?
Je tichý, nikdy na mě nekřičí. Pokud se flákám, tak mi to řekne, ale není typ člověka, který by na vás křičel a celou dobu vás hlídal. Není vůbec panovačný, a to je podle mě důvod, proč jsme spolu tak dlouho vydrželi.

To máš štěstí, existuje hodně odstrašujících případů...
Přesně!

Určitě to vždycky nebylo jednoduché. Není lehké pochopit ten pocit, když vedeš v hlavním supercrossovém závodě před zraky 50 000 diváků...
Táta je skvělý z té praktické strany. Podívá se a vidí, v jaké lajně bych měl jet a já to udělám. Existuje mezi námi tahle důvěra. Panovačnost je podle mě ta věc, která porušuje hranici mezi rodiči a dětmi. Jednou to přeženete a celý vztah se rozpadne. S tátou máme podobnou povahu, jsme klidní a nehněváme se. Nemachrujeme, mluví za nás výkony.



Jak do toho zapadá tvoje máma? Vnáší mateřskou péči a laskavost?
Máma je laskavá, závodění miluje. Na závodech nás nechává na pokoji, ale občas se zapojí a něco řekne. Od samého začátku ví, kam až může zajít. Jak jsem říkal; je skvělé že motokros tmelí rodinu už od samého počátku.

Určitě byly momenty, kdy jsi rodiče potřeboval jako přestup do Kawasaki, bouračka na Thunder Valley v roce 2015 a shon okolo Motocross of Nations.

V takových chvílích opravdu potřebujete rodinu. Když se musí udělat důležité rozhodnutí, všichni se sejdeme. Navzájem si věříme a pracujeme jako tým. Ať je to zranění, nebo špatný závod, vždycky tu jsou pro mě. Když odjedu špatný závod, táta mi vynadá, ale nepřehání to. Máma také pozná, když jezdím špatně. Když ale potřebuji jejich podporu, můžu se na ně spolehnout.

Jsi na sebe tvrdý? Supercross je v roce 2017 stresující záležitostí. Můžu jen hádat jaké to je, když víš, že musíš vyhrát, protože nutně potřebuješ body...
Ano, jsem. Vzpomenu si na špatný závod a táhne se to se mnou ještě další týden. Musím být chytrý a nenechat se tím hněvem dlouho spalovat, protože mě to vyčerpává. Pořád mi to ale běží někde na pozadí a dává mi to motivaci k tréninku. Pokud musím, přitlačím sám na sebe.

Několik závodů se ti fakt povedlo. USGP 2016 v Glen Helen byl špičkový výkon. Jaké to je? Jsi do toho ponořený?
Tyhle závody jeden na jednoho, kdy toho druhého porazíte o dvacet sekund, jsou přesně o tom ponoření se. Doslova jedete, aniž byste o čemkoliv přemýšleli, existuje jen spojení tratě a motorky. Nejste v křeči, nic vás nebolí, lehce se vám dýchá. Ten pocit byste chtěli mít pokaždé, ale často se to neděje. Když se to podaří, je to paráda.

Jak často se to stává?
Kéž by to bylo co nejčastěji, haha! Pokaždé jsou jiné podmínky, jiný terén, a proto se ta perfektní připravenost, kdy všechno funguje, těžko hledá. Musíte být univerzální jezdec, ne specialista na tvrdý povrch, nebo bahno. Musíte být schopen se přizpůsobit, a to je na tom to těžké.

Je to o soustředění? Je to něco, na čem potřebuješ pracovat?
Také to vyžaduje přípravu. V průběhu sezóny si už nemůžete vyčítat, že jste něco zanedbali. Na trati musím mít čistou hlavu a ne věci typu „měl jsem udělat víc“ nebo „tohle jsem měl změnit“. Když máte tohle vyřešené, pak se můžete soustředit a plně se ponořit.

Zmínil jsi, že máš vlastní dům. Byl to velký posun?
Celkem ano, když přijdou složenky a vy je musíte platit a celé to „bydlení“ vůbec. Dům už byl hotový, jen jsem se nastěhoval. Prospělo to vztahům v naší rodině a je to součást dospívání. Je skvělé, že mi motokros a supercross dal možnost koupit si dům v takto mladém věku. Máme společnou domácnost s přítelkyní a našim psem.

Kawasaki sídlí v Kalifornii, takže tam asi nejsi moc často.
Někdy jsem tam přes týden, ale snažím se být alespoň pár dní doma. Jakmile se naskytne sebemenší „pauza“, tak jedu domů! Spousta lidí rádo cestuje, ale my radši zůstaneme doma na gauči. Tam, kde vyrůstáte, se vždycky cítíte jako doma. Baví mě být doma, jsem prostě kluk z Colorada.



Co dělá Eli Tomac ve volném čase? Jsi v kině, nebo děláš BBQ?
Najdete mě někde v divočině, jak rybařím, chodím na výlety, nebo cvičím lukostřelbu.

Tvá lovecká vášeň vyvolala velký poprask. Štve tě to?
Lovci mají špatnou reputaci, ale dá se to dělat správně. Podle mě je to součást přírody.

Lidé loví tisíce let...
Přesně. Ten, kdo loví kvůli trofejím a správně nevyužije celé zvíře, si špatnou reputaci zaslouží. Když krmíte sebe a svou rodinu, tak to dělám já. Když zaplním mrazák, máme na 9 měsíců co jíst. Rádi chodíme do lesa s našimi luky.

Možná je to klišé, ale většina riderů hledá sport, který bude protikladem všeho toho hluku a adrenalinu. Lukostřelba musí být velmi tichá, pro trpělivé lovce - přesný opak supercrossu!
Přesně! Přesný opak, většinu času jsem úplně sám.

Žádný společník?
Jak kdy, ale jako jedinec jste tišší a nevydáváte tolik pachů. Snažíte se být čistý a nesmrdět, haha! O lovu bych mohl mluvit pořád. Vrací vás to k počátku, je to úplně něco jiného.

A co psychika? Je možné se chvíli nudit, nebo musíš dávat pozor?
Musím se soustředit. Do určité míry se mohu stát i kořistí. Tam kde bydlíme, žijí medvědi i pumy, takže když člověk vyráží na lov v 5:30 ráno, kdy je ještě tma, tak musí být opatrný. Zažil jsem pár těsných momentů. Když máte rádi přírodu, je to hra na přežití a já si ji fakt užívám.

Existují stovky a tisíce lidí, kteří by s tebou chtěli trávit čas, nebo získat tvůj podpis a ty sedíš v lese a společnost ti dělá medvěd.
Hahaha! To je na tom to skvělé. Je to hodně odlišné a myslím, že je to zdravé a motivuje mě to vrátit se zpět do závodního prostředí.

Jsi dobrý lovec?
Většinou jsem schopný zaplnit lednici.

Špatný den v lese nebo na rybách může být také frustrující.
Určitě, a ještě k tomu potřebujete velkou trpělivost. Je to hlavně o tom vypadnout ven, matka příroda je super! Vzdálit se od telefonu a toho šíleného tempa. Až přestanu závodit, stanu se lesním mužem. Je potřeba být zaneprázdněný, ale stejně mám raději přírodu.

Existuje něco, v čem se potřebuješ zdokonalit? Po přechodu do 450 byly tvé výkony jako na horské dráze a důležité body nakonec chyběly.
Psychika a očekávání do budoucna jsou ty nejtěžší věci. Vyhrávat, a pak muset spolknout věci jako letošní supercross je náročné. Vyhráli jsme devět závodů a stejně přišli o titul s Dungeyem, který vyhrál tři. Bylo to těžké, ale je to vzpruha do příštího roku, kdy bude velká šance. Každý rok se zlepšujeme a v žádné sezóně zatím nepřišlo zhoršení.



Co si myslíš o Dungeyho odchodu do důchodu?
Myslím, že odešel hlavně kvůli psychice. Vždyť mu není ani třicet! Podle mě se to dá zvládnout do třiceti, ale rozdrtí vás to mentálně.

Dovedeš si představit, že skončíš v 27/27 letech?
Normálně se v tomhle věku do důchodu nechodí. V motokrosu a supercrossu máme to štěstí, že můžeme, tečka. Pokud jsme dost dobří. Každopádně je to zasloužené, protože si ten život vybere svou daň.

Část tvé osoby určitě miluje světla reflektorů, fanoušky a podobně. Dovedeš si představit, že to všechno ztratíš?
Pódium a všichni okolo mi budou chybět. Na druhou stranu nejsem člověk, který tím potřebuje krmit své ego.

Máš rád sporty, takže musí být dobrý pocit předvést dobrou show pro lidi na stadionu a před TV.
Jasně. (Usmívá se). Je to fajn. Mě ale víc naplňuje ta závodní stránka. Baví mě to soupeření s ostatními. Pravda je, že tu budeme jen do té chvíle, kdy budeme mít publikum. Jsme tu, protože je to šoubyznys. Je dobré si to občas připomenout.

Spousta kluků má v pokojíčku tvůj plakát, jaký je to pocit?
Moc o tom nepřemýšlím, ale chtěl bych jim být vzorem a dobrým příkladem. Chci být mezi lidmi oblíbený.

Načasování je důležité. Jak se cítíš teď a tady?
Myslím, že jsem v perfektní pozici pro zisk trofeje. Jsem zdravý, motorka je vyladěná - musím toho využít. Všechno může být pryč dřív, než mrknu.


Míša Hrabcová | Zdroj a foto:monsterenergy.com



GTSTORE.cz = specialista na motocross a mtb
Spousta zboží včetně street kolekce skladem na prodejně v Hotelu Hukvaldy 24

Nová otevírací doba prodejny:

PO ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-17:30
ÚT ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-15:30
ST ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-17:30
ČT ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-15:30
PÁ ..... 9:00-12:30 ..... 13:00-15:30
SO .... 10:00-12:00

Mimo tuto dobu je možnost otevření prodejny kdykoli po předchozí telefonické dohodě (tel. +420 777 699 907) včetně soboty, neděle a státních svátků (pokud zrovna někde nebajkujeme.... :))





1983

Zobrazit / přidat komentáře (0)
Dnes je: 25. 4. 2018
Bannery:




Anketa:

TOPlist

Redakce:

Michaela Hrabcová
Kontakt:
tel.: +420 737 365 709
michaela@gtmotocross.cz


Provozovatel:

Ivana Drlíková | GTSTORE.cz
Hotel Hukvaldy 24
73946 | okr. Frýdek-Místek
Czech Republic
IČ: 05966281
Kontakt:
Aleš Drlík
tel.: +420 777 699 907
info@gtmotocross.cz


Ceník inzerce:

KLIKNĚTE ZDE

Nápověda:

KLIKNĚTE ZDE

Partneři:













Bannery: